|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
“Gustar” (tekrar), hava durumu. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
2) |
Renkler, sıfat formlarına devam. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
3) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
4) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
5) |
Basit gelecek, devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
6) |
Gelecek yapılarına devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
7) |
Karışık zamanlar |
Español sin fronteras, konu 11
Pasaporte, konu 11
|
8) |
Karışık zamanlara devam. |
Español sin fronteras, konu 11
Pasaporte, konu 101
|
9) |
“Pretérito perfecto” |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
10) |
perfect tense |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
11) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
12) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
13) |
“Pretérito Imperfecto”. |
Español sin fronteras, konu 14
Pasaporte, konu 14
|
14) |
tekrar |
Español sin fronteras, konu 14
Pasaporte, konu 14
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarına temel oluşturan teoriler, kavramlar, gelenekler ve fikir tarihindeki gelişmeleri eleştirel bir yaklaşımla yorumlayabilmek ve tartışabilmek. |
|
2) |
Yeni medyadaki haber ve içerik üretim süreçlerinde kullanılan teknik donanım ve yazılımlarla ilgili yazılı, sözlü ve görsel temel bilgilere ve bunların profesyonel düzeyde etkin kullanım becerisine sahip olabilmek. |
|
3) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarında faaliyet gösteren kurumsal aktörlere ve genel anlamda bu sektörlere dair bilgiler edinip bunları eleştirel bir şekilde yorumlayabilmek. |
|
4) |
Okuyucu, dinleyici, seyirci ve kullanıcıların medya ortamlarının değişen rolleri karşısındaki tepkilerini kavrayabilmek, bunlara uygun özgün içerikler oluşturup yayabilmek ve gelecek trendlere dair öngörülerde bulunabilmek. |
|
5) |
Yeni medya ve habercilik alanlarının komşu disiplinlerine ilişkin temel kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla ele alabilmek. |
|
6) |
İletişim alanındaki küresel teknolojik değişimlerle bunların yerel aktörler üzerindeki etkilerine dair ilişkileri kavrayabilmek. |
|
7) |
İçerik üretmek için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilme, analiz edebilme ve yayma becerilerini geliştirebilmek. |
|
8) |
Edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşamı boyunca toplumsal amaçlar doğrultusunda, yasal ve etik bir sorumlulukla geliştirmek ve bunları toplumsal fayda üretebilecek şekilde kullanabilmek. |
|
9) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanında ulusal/uluslararası düzeylerdeki meslektaşlarıyla ortak çalışmalar yürütebilmek. |
|
10) |
Ulusal ve uluslararası saygın mecralarda yayımlanabilecek nitelikte çeşitli formatlarda ürünler ortaya koyabilme yeteneği geliştirmek. |
|