|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Alfabe, telaffuz alıştırmaları, artikeller, tanışma. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
2) |
Sıfatlar, sıfat çekimleri, düzenli fiiller. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
3) |
Düzensiz fiiller, yönler, adres sorma, sayılar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
4) |
İfade şekilleri, fiil çekimleri, zarflar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
5) |
Alışveriş konuşmaları, Latinamerika ifadeleri, fiillere devam. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
6) |
Introduction to imperative forms, possessive forms. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
7) |
“Ir+a” future, more adverbs. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
8) |
Kibar form, plan yapma. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
9) |
Telefon diyalogları, gereklilik ve zorunluluk kipleri. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
10) |
“Gustar”(hoşa gitme) ve benzer fiil yapıları. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
11) |
Kiplere devam |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
12) |
“que, quien, donde, etc” ile karmaşık cümle yapıları. |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
13) |
tekrar |
Español sin fronteras, konu 7
Pasaporte, konu 7
|
14) |
tekrar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarına temel oluşturan teoriler, kavramlar, gelenekler ve fikir tarihindeki gelişmeleri eleştirel bir yaklaşımla yorumlayabilmek ve tartışabilmek. |
|
2) |
Yeni medyadaki haber ve içerik üretim süreçlerinde kullanılan teknik donanım ve yazılımlarla ilgili yazılı, sözlü ve görsel temel bilgilere ve bunların profesyonel düzeyde etkin kullanım becerisine sahip olabilmek. |
|
3) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarında faaliyet gösteren kurumsal aktörlere ve genel anlamda bu sektörlere dair bilgiler edinip bunları eleştirel bir şekilde yorumlayabilmek. |
|
4) |
Okuyucu, dinleyici, seyirci ve kullanıcıların medya ortamlarının değişen rolleri karşısındaki tepkilerini kavrayabilmek, bunlara uygun özgün içerikler oluşturup yayabilmek ve gelecek trendlere dair öngörülerde bulunabilmek. |
|
5) |
Yeni medya ve habercilik alanlarının komşu disiplinlerine ilişkin temel kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla ele alabilmek. |
|
6) |
İletişim alanındaki küresel teknolojik değişimlerle bunların yerel aktörler üzerindeki etkilerine dair ilişkileri kavrayabilmek. |
|
7) |
İçerik üretmek için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilme, analiz edebilme ve yayma becerilerini geliştirebilmek. |
|
8) |
Edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşamı boyunca toplumsal amaçlar doğrultusunda, yasal ve etik bir sorumlulukla geliştirmek ve bunları toplumsal fayda üretebilecek şekilde kullanabilmek. |
|
9) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanında ulusal/uluslararası düzeylerdeki meslektaşlarıyla ortak çalışmalar yürütebilmek. |
|
10) |
Ulusal ve uluslararası saygın mecralarda yayımlanabilecek nitelikte çeşitli formatlarda ürünler ortaya koyabilme yeteneği geliştirmek. |
|