|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Çince I’in genel tekrarı, Çince’deki 4 ses tonunun tekrar gözden geçirilmesi, Çince’deki ilk ve son harflerin (sesli – sessiz) birleşimleri, çeşitli etkinlikler |
Çalışma kağıtları |
2) |
“Bir şeye sahip olmak” fiili, “Kaç tane?” soru kelimesi, Çince’de yer alan ölçü birim kelimelerinden “zhang” |
Çalışma kağıtları
Dersin kitabı
|
3) |
“Ne?” soru kelimesi - Bu / Şu ne(nedir?), okul malzemeleri(bir tane Cd, iki tane kitap……………) |
Çalışma kağıtları
Dersin kitabı,CD
|
4) |
“Kimin?” soru kelimesi – (Şu kitap kimin(dir)?) / Bu kitap benim.
“İyelik ekleri” – (benim,senin,onun,bizim,sizin,onların),
1-100 arası sayılar
|
Dersin kitabı,CD
Çalışma kağıtları
|
5) |
Tekrar ve Küçük sınav 1 |
Dersin kitabı |
6) |
“Nerede?” soru kelimesi – (Onlar nerede?) - Onlar sınıfta.
“Doğum günün kutlu olsun!....” kalıbı
|
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
7) |
Birinin halini ve duygularını ifade etmek – (Bugün çok mutluyum.), “………………….. ile ……………..” kalıbı |
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
8) |
Birinin yaş bilgisini ve başka şeyleri sormak – (Kaç yaşındasın?)
Fiil + bu (不) + Fiil kalıbı - (Fiil cümleleri)
|
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
9) |
Tekrar ve Küçük sınav 2 |
Dersin kitabı |
10) |
Birini tanıtmak, Nereden geldiği hakkında bilgi vermek –(Çin’den geliyorum.) |
Dersin kitabı, Çalışma kağıtları |
11) |
Ülke isimleri, dinleme, okuma ve yazma uygulamaları |
Dersin kitabı,CD
Çalışma kağıtları
|
12) |
Sözlü sınav, dinleme, okuma ve yazma uygulamalarına devam |
Dersin kitabı |
13) |
“Hoş geldin(iz)!” kalıbı – (Evime hoş geldiniz!) |
Dersin kitabı, Çalışma kağıtları |
14) |
Tekrar gözden geçirme ve küçük sınav 3 |
Dersin kitabı |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sağlık bakımı alanında kuramsal ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda, bütüncül bir anlayışla hemşirelik bakımını planlamak ve değerlendirmek. |
|
2) |
Hemşirelik uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
|
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
|
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda Hemşirelik model/kuramlarını kulanmak. |
|
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
|
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
|
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
|
8) |
Hemşirelik uygulamalarında kişilerarası ve kültürlerarası iletişim becerilerini etkili kullanabilmek. |
|
9) |
Hemşirelik uygulama ve araştırmalarında bilişim ve bakım teknolojilerini kullanabilmek. |
|
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
|
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
|
12) |
Sağlık hizmetleri ve hemşirelik mesleğinin gelişimine katkı sağlayacak etkinliklerde sorumluluk almak ve öncülük etmek. |
|