|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Çince I’in genel tekrarı, Çince’deki 4 ses tonunun tekrar gözden geçirilmesi, Çince’deki ilk ve son harflerin (sesli – sessiz) birleşimleri, çeşitli etkinlikler |
Çalışma kağıtları |
2) |
“Bir şeye sahip olmak” fiili, “Kaç tane?” soru kelimesi, Çince’de yer alan ölçü birim kelimelerinden “zhang” |
Çalışma kağıtları
Dersin kitabı
|
3) |
“Ne?” soru kelimesi - Bu / Şu ne(nedir?), okul malzemeleri(bir tane Cd, iki tane kitap……………) |
Çalışma kağıtları
Dersin kitabı,CD
|
4) |
“Kimin?” soru kelimesi – (Şu kitap kimin(dir)?) / Bu kitap benim.
“İyelik ekleri” – (benim,senin,onun,bizim,sizin,onların),
1-100 arası sayılar
|
Dersin kitabı,CD
Çalışma kağıtları
|
5) |
Tekrar ve Küçük sınav 1 |
Dersin kitabı |
6) |
“Nerede?” soru kelimesi – (Onlar nerede?) - Onlar sınıfta.
“Doğum günün kutlu olsun!....” kalıbı
|
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
7) |
Birinin halini ve duygularını ifade etmek – (Bugün çok mutluyum.), “………………….. ile ……………..” kalıbı |
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
8) |
Birinin yaş bilgisini ve başka şeyleri sormak – (Kaç yaşındasın?)
Fiil + bu (不) + Fiil kalıbı - (Fiil cümleleri)
|
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
9) |
Tekrar ve Küçük sınav 2 |
Dersin kitabı |
10) |
Birini tanıtmak, Nereden geldiği hakkında bilgi vermek –(Çin’den geliyorum.) |
Dersin kitabı, Çalışma kağıtları |
11) |
Ülke isimleri, dinleme, okuma ve yazma uygulamaları |
Dersin kitabı,CD
Çalışma kağıtları
|
12) |
Sözlü sınav, dinleme, okuma ve yazma uygulamalarına devam |
Dersin kitabı |
13) |
“Hoş geldin(iz)!” kalıbı – (Evime hoş geldiniz!) |
Dersin kitabı, Çalışma kağıtları |
14) |
Tekrar gözden geçirme ve küçük sınav 3 |
Dersin kitabı |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
1) Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak.
2) Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek
3) Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek.
4) Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek. |
|
2) |
1) Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek.
2) İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek.
3) İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek.
4) Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek. |
|
3) |
1) Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek.
2) Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek.
Öğrenme Yetkinliği
1) Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak.
Alana Özgü Yetkinlik
1) Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek.
2) İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek.
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
1) Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek. |
|