|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Pazarlama kavramındaki gelişmeler; İlişkisel pazarlama - Müşteri ilişkileri yönetimi ve ilgili kavramlar |
Ders notları |
2) |
Internet ve Pazarlama; E-ticaret ve E-pazarlama kavramları |
Ders notları |
3) |
Internetin pazarlama stratejilerine etkisi; Pazarlama karması ve E-pazarlama karması |
Ders notları |
4) |
E-pazarlama stratejileri; e-modeller ve ilgili kavramlar |
Ders notları |
5) |
E-pazarlama stratejileri; e-modeller ve ilgili kavramlar |
|
6) |
E-modeller: Süreçleri, altyapı ve örnek e-ticaret sitesi yapımı, iş planı hazırlama |
|
7) |
Ara Sınav |
|
8) |
E-pazarlama modelleri değerlendirme |
|
9) |
E-pazarlama modelleri: Pazaryerleri, C2C |
|
10) |
E-pazarlama modelleri: Bir araya getirenler |
|
11) |
Ödeme sistemleri ve güvenlik |
|
12) |
İçerik sağlayıcılar ve e-pazarlama ile ilişkisi |
|
13) |
Topluluklar ve İnternet grupları |
|
14) |
Mobil pazarlama, mobil ticaret ve yeni iş modelleri |
|
Ders Notları: |
Laudon, Kenneth C., (2009), E-Commerce 2009: Business, Technology, Society, Pearson, 5th edition, ISBN-10: 0136007112, ISBN-13: 9780136007111 |
Diğer Kaynaklar: |
Laudon, Kenneth C., (2009), E-Commerce 2009: Business, Technology, Society, Pearson, 5th edition, ISBN-10: 0136007112, ISBN-13: 9780136007111 |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İşletme ve yönetim alanlarında sorunlarını çözmek için strateji, politika ve uygulama planları geliştirmek ve kalite süreçlerine göre sonuçları değerlendirmek
|
|
2) |
Lisans düzeyinde alınan işletme bilgilerinin yüksek lisans ile genişletilmesi |
|
3) |
Işletme alanı ile ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak ve bilgi ve becerilerini değerlendirmek,
|
|
4) |
İşletme alanında uzmanlık düzeyinde kazanılan bilgi ve becerilerin teorik ve pratik alanda kullanılması
|
|
5) |
Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak işletme alanında uzmanlık gerektiren sorunların analizi
|
|
6) |
Problem çözme ve sonuçlarının değerlendirilmesi, çözüm yolları geliştirilmesi, bağımsız işletme alanında bir sorun değerlendirilmesi
|
|
7) |
İşletme alanında öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirmek
|
|
8) |
Eleştirel bakış açısıyla işletme alanı ile ilgili bilgileri değerlendirmek,
|
|
9) |
Yazılı, sözlü ve görsel sunumlar aracılığıyla alanında ve dışındaki gruplara işletme alanında bireysel çalışmalar sunmak ve son gelişmeleri sistematik olarak sunmak
|
|
10) |
Eleştirel bir bakış açısıyla toplumsal ilişkiler ve normları incelendiğinde etkili ilişkileri, ekip çalışması uygulanarak risk ve işletmecilik alanında değişimi yönetmek, ve bu sosyal ilişkilerin sürdürülmesi yeteneğine sahip eğitim liderleri geliştirmek.
|
|