İÇ MEKAN TASARIMI (TÜRKÇE, TEZLİ) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
IMT5887 | Seminer | Güz | 0 | 0 | 0 | 10 |
Ön Koşullar: |
|
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | Tr |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. SEZİN HATİCE TANRIÖVER |
Dersi Veren(ler): |
Doç. Dr. EMİNE ÜMRAN TOPÇU Dr. Öğr. Üyesi ALİ ÇİÇEK Doç. Dr. SEZİN HATİCE TANRIÖVER Doç. Dr. NİLAY ÜNSAL GÜLMEZ Doç. Dr. ALİ DEVRİM IŞIKKAYA Doç. Dr. MEHMET BENGÜ ULUENGİN Öğ.Gör. AHMET SEZGİN |
Dersin Amacı: | Bu ders öğrencilerin akademik çalışmalarda araştırma, analiz, değerlendirme ve raporlama yapmalarına olanak tanır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; I. Araştırma metotlarını tanımlama. II. Literatür tarama metotlarını tanımlama III. Yapılmış çalışmaları analiz etme IV. Araştırma planı tanımlama V. Akademik rapor oluşturma |
Seçilen konu hakkında literatür taraması Seçilen konu hakkında veri toplama Toplanan verinin analizi ve değerlendirmesi Rapor oluşturulması |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | 1.Hafta: Problem tanımı | kaynak tarama | |
2) | 2.Hafta: Seçilen konu hakkında literatür taraması | kaynak tarama | |
3) | 3.Hafta: Seçilen konu hakkında literatür taraması | kaynak tarama | |
4) | 4.Hafta: Seçilen konu hakkında literatür taraması | kaynak tarama | |
5) | 5.Hafta: Seçilen konu hakkında literatür taraması | kaynak tarama | |
6) | 6.Hafta: Seçilen konu hakkında literatür taraması | kaynak tarama | |
7) | 7.Hafta: Seçilen konu hakkında veri toplama | kaynak tarama | |
8) | 8.Hafta: Seçilen konu hakkında veri toplama | kaynak tarama | |
9) | 9.Hafta: Seçilen konu hakkında veri toplama | istatistik ve degerlendirme yontemleri ile lilgili bilgi edinme | |
10) | 10.Hafta: Seçilen konu hakkında veri toplama | istatistik ve diger degerlendirme yontemlerine dair bilgi edinme | |
11) | 11.Hafta: Toplanan verinin analizi ve değerlendirmesi | istatistik ve diger degerlendirme metotlari hakkinda bilgi edinme | |
12) | 12.Hafta: Toplanan verinin analizi ve değerlendirmesi | istatistik ve diger degerlendirme metotlari ile ilgili bilgi edinme | |
13) | 13.Hafta: Toplanan verinin analizi ve değerlendirmesi | istatistik ve difger degerlendirme metotlari hakkinda bilgi edinme | |
14) | 14.Hafta: Rapor oluşturulması | yok |
Ders Notları: | yok none |
Diğer Kaynaklar: | arastirilan konu ile ilgili kaynakalar her ogrenci icin degisecektir. the references will vary according to the topic chosen by each student |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | % 0 | |
Laboratuar | % 0 | |
Uygulama | % 0 | |
Arazi Çalışması | % 0 | |
Derse Özgü Staj | % 0 | |
Küçük Sınavlar | % 0 | |
Ödev | % 0 | |
Sunum | % 0 | |
Projeler | % 0 | |
Seminer | 1 | % 100 |
Ara Sınavlar | % 0 | |
Ara Juri | % 0 | |
Final | % 0 | |
Rapor Teslimi | % 0 | |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 100 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 0 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü | |
Ders Saati | 14 | 42 | |
Laboratuvar | |||
Uygulama | |||
Derse Özgü Staj | |||
Arazi Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 14 | 210 | |
Sunum / Seminer | 1 | 3 | |
Proje | |||
Ödevler | |||
Küçük Sınavlar | |||
Ara Juri | |||
Ara Sınavlar | |||
Rapor Teslimi | |||
Juri | |||
Final | |||
Toplam İş Yükü | 255 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. | 5 |
2) | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | 5 |
3) | Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme, | 5 |
4) | Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. | 5 |
5) | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. | 5 |
6) | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. | 5 |
7) | Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | 5 |