|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
DERSE GİRİŞ:
Tanışma, Ders İzlencesinin Açıklanması,Ders
Hedeflerinin Paylaşılması
Sunum:
Sketchup’a giriş.
Genel düzenleme komutları, katmanlarla çalışmak
|
|
2) |
3D Sketchup kullanımı
Gruplar, komponentlar, Temel modelleme komutları. |
Tanışma, Ders İzlencesinin Açıklanması,Ders
Hedeflerinin Paylaşılması
Sunum :
Sketchup’a giriş.
Genel düzenleme komutları, katmanlarla çalışmak
https://www.youtube.com/watch?v=dvfiDuFdJUQ |
3) |
3D Sketchup kullanımı
İç mekan modelleme. |
https://www.youtube.com/watch?v=YPqu_81o2Nk&list=PL1agqYHgop8Y2B0aOcpyAFvmiNq14Mbdl |
4) |
3D Sketchup kullanımı
Kaplamalar, görselden 3d modelleme. Layout ile pafta hazırlama. |
https://www.youtube.com/watch?v=BDF41GNcR2I&t=152s
https://www.youtube.com/watch?v=T_X7gPIC4-w&t=497s
https://www.youtube.com/watch?v=3jPJc0c778k |
5) |
Arasınav |
|
6) |
Sketchup ile Enscape Kullanımı.
İç mekan hazırlama. |
https://www.youtube.com/watch?v=AvoYJRFkYrE&t=547s |
7) |
Sketchup ile Enscape Kullanımı.
Dış mekan hazırlama. |
https://www.youtube.com/watch?v=ww8osk0wYZQ&t=1348s |
8) |
Sketchup ile Enscape Kullanımı.
Animasyon. |
https://www.youtube.com/watch?v=a_DfXTvJ7KY |
9) |
Sketchup ile Lumion Kullanımı.
İç mekan hazırlama. |
https://www.youtube.com/watch?v=b-qaVf8D3pM&list=PLjf74emkCxABco747NKofXLXLOFwMjaiS |
10) |
Sketchup ile Lumion Kullanımı.
Dış mekan hazırlama. |
https://www.youtube.com/watch?v=b-qaVf8D3pM&list=PLjf74emkCxABco747NKofXLXLOFwMjaiS |
11) |
Arasınav |
|
12) |
Sketchup ile D5 Kullanımı.
İç mekan hazırlama. |
https://www.youtube.com/watch?v=JH8IguSW1uk&t=424s |
13) |
Sketchup ile D5 kullanımı.
Dış mekan. |
https://www.youtube.com/watch?v=Jx3GOaiXEzY |
14) |
Sketchup il D5 kullanımı
Animasyon |
https://www.youtube.com/watch?v=Jx3GOaiXEzY |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Beslenme ve Diyetetik alanındaki teorik ve metodolojik yaklaşımları, kanıt-temelli ilkeleri ve bilimsel literatürü uygulamalarında sistematik olarak kullanmak. |
|
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
|
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
|
4) |
Birey, aile ve toplumun sağlığının korunması, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
|
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
|
6) |
Diğer diyetisyenlerin yetiştirilmesi, sağlık profesyonellerinin ve bireylerin beslenme konusunda eğitilmeleri için sorumluluk almak ve tüm süreçlere aktif bir şekilde katılmak. |
|
7) |
Toplumda beslenme ile ilgili problemler için daha fazla risk altında bulunan özel grupların (gebeler, emziren anneler, bebekler, adölesanlar, yaşlılar vb) beslenme durumunu değerlendirmek. |
|
8) |
Farklı ortamlarda, danışanları ve iş arkadaşlarıyla etkili profesyonel ilişkilerin başlatılması için etkin bir şekilde iletişim kurmak. |
|
9) |
Beslenme ve diyetetik alandaki uygulama ve araştırmalarda bilişim ve sağlık bakım teknolojilerini kullanmak. |
|
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
|
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
|
12) |
Diyetetik uygulamalarını, içinde bulunduğu toplumun kültürel farklılıklarını ve bu toplum içindeki farklı grupların farklı sağlık ihtiyaçlarını da dikkate alarak gerçekleştirmek. |
|