|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sağlık İletişimi Nedir, Ne değildir? Çağlar Gözüaçık
Sağlık İletişiminde Regülasyonlar
Esra Varol - Tazefikir Marka ilişkileri Süpervizörü |
|
2) |
Ajans ile Çalışma Prensipleri ve Brief Yazma
Çağrı Pişkinoğlu - Tazefikir Marka ilişkileri Direktörü
Şebnem Taşçı - Tazefikir Marka ilişkileri Süpervizörü
Melek Günay / Toros Şahin - Gilead Sciences |
|
3) |
Reçeteli İlaçlar ve İletişim – Ayşenur Kökenli / Novartis Pazarlama Müdürü
İbrahim Akbulut – Tazefikir Medikal Direktörü |
|
4) |
OTC Ürünler ve İletişim
Özlem Kaymaz - GSK Tüketici Sağlığı Genel Müdürü |
|
5) |
Hastane İletişimi
Seda Acar - Amerikan Hastanesi Pazarlama Müdürü |
|
6) |
Proje briefi
|
|
7) |
Dermakozmetik Ürünlerin İletişimi
Ceren Hepyalnız - LRP Pazarlama Müdürü / Loreal
Simla Pala – Tazefikir Marka İlişkileri Direktörü |
|
8) |
Sağlık İletişimi ve Sosyal Medya Kullanımı
Kübra Güldü – Teknofikir Sosyal Medya Direktörü
Özlem Hoşcan – Deva İlaç Kurumsal İletişim Müdürü
ya da Kristin Aras Abdi İbrahim Umkaimun Senior Ürün Müdürü |
|
9) |
Farkındalık Kampanyaları İletişimi
Kerem Önuçak - Tazefikir Yaratıcı Ajans Başkan Yardımcısı |
|
10) |
Bir İnfluencer Olarak Sağlık Uzmanları
Özlem Dural Başova - Healthnet Marka İlişkileri Direktörü
Meryem Koç – Healthnet İçerik ve İnfluencer İlişkileri Yöneticisi
Konuk: Uzm. Dr. Ayça Kaya - Prof. Dr. Murat Aksoy – Prof. Dr. Aytuğ Altundağ |
|
11) |
Hekimlere Yönelik İletişim Platformları
Uzm. Dr. Bekir Çakmak - Doctor Follow CEO |
|
12) |
OTC Ürün İletişimi ve Sosyal Sorumluluk Projeleri
Pınar Saltat - Bayer Pazarlama Direktörü |
|
13) |
Tazefikir Ajans Ziyareti
Türkiye’den ve Dünya’dan Ödüllü Kampanyalar
Tolga Tuncer – Tazefikir Senior Reklam Yazarı
Sinem Yiğit – Tazefikir Marka ilişkileri Süpervizörü |
|
14) |
Öğrencilerin Proje Sunumları Loreal Ekibi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. |
|
2) |
Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. |
|
3) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
|
4) |
Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme, |
|
5) |
Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. |
|
6) |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. |
|
7) |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme. |
|
8) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
|
9) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. |
|
10) |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
|
11) |
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
|
12) |
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. |
|
13) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
|
14) |
Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme |
|