|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurs Tanıtımı
Etkileşimli videonun anlatımı ve örnekler verilmesi ve Cinema8 tanıtımı |
|
2) |
Misafir Eğitmen
Etkileşimli video bağlamında video içeriği eğilimleri ve Gelir modelleri |
|
3) |
Misafir Eğitmen
Etkileşimli video bağlamında oyunlaştırma ve satış |
|
4) |
Senaryo sınırlamaları ve proje grupları belirlenecektir. Çıkartmalar ve hikaye akışı malzemeleriyle Cinema 8 öğeleri üzerine atölye çalışması |
|
5) |
Misafir Eğitmen
Etkileşimli senaryo yazımı |
|
6) |
Her grup kendi hikaye akışını yaratır. İnteraktif film prodüksiyonundan önce bilinmesi gerekenler Sınıfta örnek video çekimi (önümüzdeki haftaya hazırlık) |
|
7) |
Cinema 8 Creative Studio'nun örneklerle anlatılması Bitirme projesi kısa filminin çekim planlarının hazırlanması |
|
8) |
Bitirme projesi kısa filminin çekimi |
|
9) |
Bitirme projesi kısa filminin çekimi |
|
10) |
Bitirme projesi kısa film düzenlemesi |
|
11) |
Cinema 8 Creative Studio'da Bitirme Projeleri interaktif etkinliği |
|
12) |
Cinema 8 Creative Studio'da Bitirme Projeleri interaktif etkinliği |
|
13) |
Bitirme Projesi- İnteraktif Kısa Film |
|
14) |
Bitirme Projesinin Sunumu |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dünyayı ve toplumu anlamaya yönelik sosyal bilimlerin ve güzel sanatların kuramsal ve analitik temel kavramlarına ve yöntemlerine aşina olmak |
|
2) |
Farklı medyalara ve sanat dallarına ilişkin temel bilgilere hâkim |
|
3) |
Sesli-hareketli görüntü mecralarında dünyada ve Türkiye’deki tarihsel birikime ve yeni gelişmelere hâkim |
|
4) |
Dünyada ve Türkiye’deki sesli-hareketli görüntü diline ve estetiğine hâkim |
|
5) |
Kurmaca olan ve olmayan bir sesli hareketli görüntü ürününde kullanılabilecek bir anlatı oluşturabilen |
|
6) |
Çekime hazır bir senaryo yazabilen |
|
7) |
Mevcut bir senaryoyu photoboardlaştırıp, kamera, ışık ve diğer gerekli teçhizatı kullanarak çekimini gerçekleştirebilen |
|
8) |
Çekilmiş görüntüleri dijital ortama aktararak kurgulayabilen ve diğer post-prodüksiyon işlemlerini yapabilen |
|
9) |
Belgesel nitelikli bir sesli-hareketli görüntü ürününü ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
10) |
Televizyon ve radyo mecralarına özgü sesli-hareketli görüntü ürünlerini ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
11) |
Bir sesli-hareketli görüntü ürününü görsel-işitsel dili ve anlatısı açısından anlamlandırabilecek, eleştirel yaklaşabilecek ve bu yaklaşımlarını yazılı olarak ifade edebilecek kültürel ve kuramsal analitik donanıma sahip |
|
12) |
Etik ve toplumsal sorumluluk duygusuna sahip |
|