MATEMATİK (TÜRKÇE, DOKTORA) | |||||
Doktora | TYYÇ: 8. Düzey | QF-EHEA: 3. Düzey | EQF-LLL: 8. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
CNG2204 | Kişilik Kuramları | Güz | 2 | 0 | 2 | 2 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. BERNA GÜLOĞLU |
Dersin Amacı: | Kişilik, Ruh Sağlığı Uyum Ve Normal-Normaldışı Kavramları Arasındaki İlişkiyi Anlayabilme *Kişilik Gelişimini Etkileyen Faktörleri Açıklayabilme. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Öğrenciler kişilik ile ilgili temel kavramları tanımlar. Öğrenciler kişiliğin alt yapılarını açıklar. Öğrenciler kişilik gelişimini etkileyen faktörleri betimler. Öğrenciler kişilik kuramlarını açıklar. Öğrenciler kişilik kuramları çerçevesinde örnek kişilik özelliklerinin gelişimini yorumlar. Öğrenciler kişilik kuramlarının alan uygulamaları ile ilişkilendirir. |
Kişilik Ve Kişiliği Oluşturan Alt Yapıları Açıklayabilme. Kişilik Kuramlarının Temel Kavramlarını Açıklayabilme. Kişilik Kuramlarına Göre Kişiliğin Nasıl Oluştuğunu Açıklayabilme |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | Giriş: İnsanı Anlama Çabaları ve Kavramlar: Kişilik, Ruh Sağlığı, Uyum, Normal Ve Normaldışı | ||
2) | Kişiliğin Boyutları | ||
3) | Kişiliğin Boyutları | ||
4) | Kişilik Etkileyen Faktörler | ||
5) | Kişilik Kuramları | ||
6) | Kişilik Kuramları | ||
7) | Kişilik Kuramları | ||
8) | Kişilik Kuramları | ||
9) | Ara Sınav | ||
10) | Kişilik Kuramlarına İlişkin Kişilik Kalıplarının İncelenmesi | ||
11) | Kişilik Kuramlarına İlişkin Kişilik Kalıplarının İncelenmesi | ||
12) | Kişilik Kuramlarına İlişkin Kişilik Kalıplarının İncelenmesi | ||
13) | Kişilik Kuramlarına İlişkin Kişilik Kalıplarının İncelenmesi | ||
14) | Kişilik Kuramlarına İlişkin Kişilik Kalıplarının İncelenmesi |
Ders Notları: | |
Diğer Kaynaklar: |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | % 0 | |
Laboratuar | % 0 | |
Uygulama | % 0 | |
Arazi Çalışması | % 0 | |
Derse Özgü Staj | % 0 | |
Küçük Sınavlar | % 0 | |
Ödev | 1 | % 30 |
Sunum | % 0 | |
Projeler | % 0 | |
Seminer | % 0 | |
Ara Sınavlar | 1 | % 30 |
Ara Juri | % 0 | |
Final | 1 | % 40 |
Rapor Teslimi | % 0 | |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 60 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 40 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse Özgü Staj | 0 | 0 | 0 |
Arazi Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sunum / Seminer | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 1 | 10 | 10 |
Küçük Sınavlar | 0 | 0 | 0 |
Ara Juri | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 1 | 15 | 15 |
Rapor Teslimi | 0 | 0 | 0 |
Juri | 0 | 0 | 0 |
Final | 1 | 15 | 15 |
Toplam İş Yükü | 40 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |