MATEMATİK (TÜRKÇE, DOKTORA)
Doktora TYYÇ: 8. Düzey QF-EHEA: 3. Düzey EQF-LLL: 8. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
ELT2101 İngiliz Edebiyatı I Güz 2 0 2 4
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: En
Dersin Türü: Departmental Elective
Dersin Seviyesi: LİSANSÜSTÜ
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Dr. Öğr. Üyesi PAUL BERNHARDT
Dersin Amacı: • Öğrencilerin Şiir, kısa hikaye ve roman türlerinin belli başlı öğelerini tanımlamayı ve incelemeyi öğrenmelerine yardımcı olma
• Öğrencilere edebi metinleri eleştirel bakış açısıyla incelemeyi öğretme
• Öğrencilerin sözlü ve yazılı dil becerilerini geliştirmelerine yardımcı olma
• Öğrencilere edebi metinleri ingilizce öğretiminde kullanmayı öğretme

Öğrenme Çıktıları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenciler:
1.Edebi metinleri eleştirel bakış açısıyla okumayı ve tartışmayı öğrenecekler
2. Çeşitli türlerden edebi metinlerin öğelerini tanımlamayı öğrenecekler
3. Edebi metinlerle bu metinlerin yazıldıığı dönem arasındaki dinamik ilişkiyi kavrayacaklar

Dersin İçeriği

Dönem boyunca, edebi metinleri yakın ve eleştirel okuma becerilerini kazanacaklar, okudukları metinleri tarihsel bağlamları içinde analiz etmeyi öğrenceklerdir. Bunun yanında analitik edebi metinleri okumayı, anlamayı, eleştirmeyi farklı şiir, kısa hikaye ve roman türlerini ve bu türlerin öğelerini tanımlama becerilerini kazanacaklardır.

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)

Kaynaklar

Ders Notları: A Selection of reading materials from The Norton Anthology of Poetry, Young Goodman Brown by Nathaniel Hawthorne and Dr.Jekyll and Mr.Hyde by Robert Louis Stevenson
Diğer Kaynaklar:

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Devam 14 % 10
Laboratuar % 0
Uygulama % 0
Arazi Çalışması % 0
Derse Özgü Staj % 0
Küçük Sınavlar % 0
Ödev % 0
Sunum % 0
Projeler % 0
Seminer % 0
Ara Sınavlar 2 % 50
Ara Juri % 0
Final 1 % 40
Rapor Teslimi % 0
Juri % 0
Bütünleme % 0
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 60
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 40
Toplam % 100

AKTS / İş Yükü Tablosu

Aktiviteler Aktivite Sayısı Süre (Saat) İş Yükü
Ders Saati 14 2 28
Laboratuvar 0 0 0
Uygulama 0 0 0
Derse Özgü Staj 0 0 0
Arazi Çalışması 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışması 10 4 40
Sunum / Seminer 0 0 0
Proje 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Küçük Sınavlar 0 0 0
Ara Juri 0 0 0
Ara Sınavlar 2 9 18
Rapor Teslimi 0 0 0
Juri 0 0 0
Final 1 14 14
Toplam İş Yükü 100

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı