|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İnsan Kaynakları Yönetiminin Stratejik Rolü |
|
2) |
Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi |
|
3) |
Performans Analizi |
|
4) |
Personel Planlama ve İstihdam |
|
5) |
Personel değerlendirmesi ve seçimi |
|
6) |
Mülakat adayları |
|
7) |
Ara Sınav |
|
8) |
Eğitim ve Personel Gelişimi |
|
9) |
Performans Yönetimi ve Analizi |
|
10) |
Kariyer Yönetimi |
|
11) |
Stratejik Ödeme Planlaması |
|
12) |
Performans ve Finansal Teşvik Ödemeleri |
|
13) |
Faydalar ve Hizmetler |
|
14) |
İnsan Kaynakları Yönetiminde Etik, adalet ve adil davranmak. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
0) |
İşletme ve yönetim alanlarında sorunlarını çözmek için strateji, politika ve uygulama planları geliştirmek ve kalite süreçlerine göre sonuçları değerlendirmek
|
|
1) |
Lisans düzeyinde alınan işletme bilgilerinin yüksek lisans ile genişletilmesi |
|
1) |
1) İşletme ve yönetim alanlarında sorunlarını çözmek için strateji, politika ve uygulama planları geliştirmek ve kalite süreçlerine göre sonuçları değerlendirmek
2) Lisans düzeyinde alınan işletme bilgilerinin yüksek lisans ile genişletilmesi
3) Işletme alanı ile ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak ve bilgi ve becerilerini değerlendirmek,
4) İşletme alanında uzmanlık düzeyinde kazanılan bilgi ve becerilerin teorik ve pratik alanda kullanılması
5) Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak işletme alanında uzmanlık gerektiren sorunların analizi
6) Problem çözme ve sonuçlarının değerlendirilmesi, çözüm yolları geliştirilmesi, bağımsız işletme alanında bir sorun değerlendirilmesi
7) İşletme alanında öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirmek
8) Eleştirel bakış açısıyla işletme alanı ile ilgili bilgileri değerlendirmek,
9) Yazılı, sözlü ve görsel sunumlar aracılığıyla alanında ve dışındaki gruplara işletme alanında bireysel çalışmalar sunmak ve son gelişmeleri sistematik olarak sunmak
10) Eleştirel bir bakış açısıyla toplumsal ilişkiler ve normları incelendiğinde etkili ilişkileri, ekip çalışması uygulanarak risk ve işletmecilik alanında değişimi yönetmek, ve bu sosyal ilişkilerin sürdürülmesi yeteneğine sahip eğitim liderleri geliştirmek.
|
|
2) |
Işletme alanı ile ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak ve bilgi ve becerilerini değerlendirmek,
|
|
3) |
İşletme alanında uzmanlık düzeyinde kazanılan bilgi ve becerilerin teorik ve pratik alanda kullanılması
|
|
4) |
Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak işletme alanında uzmanlık gerektiren sorunların analizi
|
|
5) |
Problem çözme ve sonuçlarının değerlendirilmesi, çözüm yolları geliştirilmesi, bağımsız işletme alanında bir sorun değerlendirilmesi
|
|
6) |
İşletme alanında öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirmek
|
|
7) |
Eleştirel bakış açısıyla işletme alanı ile ilgili bilgileri değerlendirmek,
|
|
8) |
Yazılı, sözlü ve görsel sunumlar aracılığıyla alanında ve dışındaki gruplara işletme alanında bireysel çalışmalar sunmak ve son gelişmeleri sistematik olarak sunmak
|
|
9) |
Eleştirel bir bakış açısıyla toplumsal ilişkiler ve normları incelendiğinde etkili ilişkileri, ekip çalışması uygulanarak risk ve işletmecilik alanında değişimi yönetmek, ve bu sosyal ilişkilerin sürdürülmesi yeteneğine sahip eğitim liderleri geliştirmek.
|
|