MATEMATİK (TÜRKÇE, DOKTORA) | |||||
Doktora | TYYÇ: 8. Düzey | QF-EHEA: 3. Düzey | EQF-LLL: 8. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
GAD3004 | Gelişmiş Oyun Sesi ve Müziği | Güz | 2 | 2 | 3 | 5 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi GÜVEN ÇATAK |
Dersin Amacı: | Bu ders, Müzik Oyunu türünde oyun mekaniklerini ve anlatıyı göz önünde bulundurarak yaratıcı ses olanaklarını araştırır ve bireysel gruplar tarafından seçilen araştırma konularına odaklanarak öğrencilerin bakış açısını genişletir. Ara sınav grup sunumları ve dönem boyunca tartışılan kavramlar göz önünde bulundurularak, işbirlikçi bir Sesli Oyun deneyimi oluşturularak ders tamamlanır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | Introduction to Audio Games Class curriculum evaluation Class regulations | ||
2) | Audio Game History and Case Studies Accessibility Midterm Presentation Topics: Wwise, ModTrackers, Orca Live Coding, Reaper and Sound Art Concepts | ||
3) | Narrative and Sound Arts Soundscapes and Ambience Design Resources | ||
4) | Audio Game Final Project: Story Ideas, Mechanics and Development Team Selection | ||
5) | Audio Game Final Project: Assessing the Game Design Ideas (Team 4) Building a Sonic Library | ||
6) | Midterm Presentations | ||
7) | Audio Games Development I: Implementing the Story Idea (Team 4 and Technical Artists) | ||
8) | Audio Games Development II: Prototyping and Development (Technical Artists) | ||
9) | Audio Games Development III: Sound Design Assesment and Audio Assets (Team 3) | ||
10) | Audio Games Development IV: Music Production Assesment and Implementation (Team 1) | ||
11) | Audio Games Development V: Wwise Implementation and Asset Management (Team 2) | ||
12) | Final Project Progress and Evaluation | ||
13) | Final Project Progress and Evaluation | ||
14) | Final Project Progress and Evaluation |
Ders Notları: | https://www.agarchive.net https://www.audiogamejam.org https://www.game-accessibility.com/game-genre/audiogame/ |
Diğer Kaynaklar: | https://dl.acm.org/citation.cfm?id=3205431 https://www.researchgate.net/publication/296643157_Design_Guidelines_for_Audio_Games |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 1 | % 10 |
Laboratuar | % 0 | |
Uygulama | % 0 | |
Arazi Çalışması | % 0 | |
Derse Özgü Staj | % 0 | |
Küçük Sınavlar | % 0 | |
Ödev | % 0 | |
Sunum | % 0 | |
Projeler | % 0 | |
Seminer | % 0 | |
Ara Sınavlar | 1 | % 40 |
Ara Juri | % 0 | |
Final | 1 | % 50 |
Rapor Teslimi | % 0 | |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |