|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sağlığı Koruma ve Geliştirme Kavramları |
|
2) |
Sağlıklı yaşam biçimi davranışlarını tanılama |
|
3) |
Davranış Değiştirme Süreci ve etkileyen faktörler I |
|
4) |
Davranış Değiştirme Süreci ve etkileyen faktörler II |
|
5) |
Sağlığı Geliştirmede Kullanılan Modeller |
|
6) |
Sağlık İnanç Modeli |
|
7) |
Sağlık İnanç Modeli (Makale Kritiği) |
|
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Sağlığı Geliştirme Modeli |
|
10) |
Sağlığı Geliştirme Modeli (makale kritiği) |
|
11) |
Teoriler üstü model |
|
12) |
Teoriler üstü model (makale kritiği) |
|
13) |
Sağlığı Geliştirmede Hemşirenin Rolü ve Yenilikçi Uygulamaları |
|
14) |
Sağlığı geliştirmede ulusal ve uluslararası politikalar,
Dersin değerlendirilmesi |
|
Ders Notları: |
Ders notları haftalık olarak verilecektir.
The course notes will be given weekly. |
Diğer Kaynaklar: |
1. Clark CC: Health Promotion In Communities, Holistic and Wellness Approaches, Spinger Publishing Company, 2002
2. Edelman CL, Mandle DL: Health Promotions Throughout The Lifespan, Fifth Edition, Mosby, 2002.
3. Pender NJ, Murdaugh JL, Parsons MA: Health Promotion in Nursig Practice, Fifty Edition, Pearson-Prentice Hall, 2006.
4. Maville JA, Huerta CG (2008) Health Promotion in Nursing. Thompson Delmar Learning, 2nd Edition,New York, USA 2. Allender JA, Rector C, Warner KD
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çizgi film ve animasyon alanında kuramsal ve uygulamalı bilgilere ve becerilere sahip olmak. |
|
2) |
Çizgi film ve animasyon alanında araştırma, gözlem-deneyim, değerlendirme becerisi geliştirebilmek ve her yönüyle çizgi film ve animasyon ve performans ilkelerini kullanarak fikirleri, inandırıcı eylem ve duyguları etkili bir şekilde iletebilmek. |
|
3) |
Çeşitli sanatsal stiller ve teknikler içeren animasyon filmler yapmak. |
|
4) |
Çizgi film ve animasyon yapım sürecini inisiyatif kullanarak tasarlamak, yaratıcılık ile uygulamak ve kişisel stili yansıtarak sunmak. |
|
5) |
Çizgi film ve animasyon üretim sürecinde ekip üyesi olup, sorumluluk alabilmek ve sorumluğu altında çalışanları yönetebilmek, onlara liderlik yapabilmek. |
|
6) |
Çizgi film ve animasyona ilişkin çalışmaları edindiği bilgi ve beceriler çerçevesinde değerlendirebilmek. |
|
7) |
Çizgi film ve animasyon alanında öğrenme gereksinimlerini tanımlayabilmek ve öğrenmeyi yönetebilmek. |
|
8) |
Çizgi film ve animasyon alanındaki bilimsel ve sanatsal çalışmalara katılarak ilgili kuruluşlarla iletişime geçebilmek ve alandaki bilgi ve becerilerini paylaşabilmek. |
|
9) |
Yabancı dil kullanarak çizgi film ve animasyon alanındaki gelişmeleri izlemek ve yabancı meslektaşları ile iletişim kurabilmek. |
|
10) |
Çizgi film ve animasyonda kullanılan her türlü teknik araç-gereç ve bilgisayar yazılımları ile birlikte genel bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilmek. |
|
11) |
Gelişim ve üretimin her boyutunda eleştirel düşünme becerileri ve problem çözme stratejileri kullanmak, fikirleri, duyguları ve niyetleri görsel, sözlü ve yazılı olarak etkili bir şekilde iletmek ve çizgi film ve animasyon projelerinin geliştirilmesinde teknolojiyi etkin bir şekilde dahil etmek. |
|
12) |
Çizgi film ve animasyon alanında etik değerlere ve evrensel değerler konusunda yeterli bilince sahip olmak. |
|