ENDÜSTRİ 4.0 (İNGİLİZCE, TEZSİZ) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
FTR3072 | Fizyoterapide Medikal İngilizce | Güz | 2 | 0 | 2 | 6 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | Tr |
Dersin Türü: | Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Hibrit |
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. HASAN KEREM ALPTEKİN |
Dersin Amacı: | Dersin Amacı Öğrencilerin, sağlıkla ilgili İngilizce’deki temel yapı ve kelimeleri öğrenip, kendilerini temel seviyede ifade edebilmeleridir. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; 1. İngilizce’nin temel dilbilgisi kurallarını karşılaştırabilecek ve bu yapıyı İngilizce olarak sağlıkla ilgili durumlarda kendini ifade etmede kullanabilecektir. 2.Öğrenci sağlığa ilişkin konularda sözlü ve yazılı olarak kendini kısaca ifade eder. 3.Sağlıkla ilgi konularda İngilizce basit diyalogları yapar ve yorumlar. 4.Mesleğine ilişkin İngilizce’de öğrenmiş olduğu yeni yapı ve kelimeleri günlük hayatında kullanır. 5. Dili kullanarak kendi alanında araştırma yapabilecektir. 6.Alanıyla ilgili literatür taraması yapar. 7.Alanıyla ilgili yazılmış makaleleri takip eder. 8.Alanıyla ilgili makalelerin kritiğini yapar. 9. Dili, akademik hayatında yazma becerileri çerçevesinde kullanabilecektir. 10. Alanıyla ilgili kendi araştırmalarının ürünü olan makalelerini İngilizce olarak yazar. 11. İngilizce’yi uluslararası konferans ve seminerlerde kullanır. |
Bu ders alanıyla ilgili literatür taraması yapmayı içerir. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | Hastane Departmanları | ||
2) | Hastane Personelleri | ||
3) | Hastane ekipmanları | ||
4) | Vücut Bölümleri | ||
5) | Literatür tarama | ||
6) | Vücut Bölümleri | ||
7) | Ara sınav | ||
8) | Solunum Sistemi | ||
9) | Dolaşım Sistemi | ||
10) | Literatür tarama | ||
11) | Sindirim Sistemi | ||
12) | İlk Yardım | ||
13) | Sık kullanılan kısaltmalar | ||
14) | Literatür tarama |
Ders Notları: | Haftalık olarak verilecektir/Will be given weekly |
Diğer Kaynaklar: | - Naynor, H., Murphy, R. (1996) New Essential Grammar in Use Supplementary Exercises. Edinburgh: Cambridge University Press |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 0 | % 0 |
Laboratuar | 0 | % 0 |
Uygulama | 0 | % 0 |
Arazi Çalışması | 0 | % 0 |
Derse Özgü Staj | 0 | % 0 |
Küçük Sınavlar | 0 | % 0 |
Ödev | 0 | % 0 |
Sunum | 0 | % 0 |
Projeler | 0 | % 0 |
Seminer | 0 | % 0 |
Ara Sınavlar | 1 | % 40 |
Ara Juri | 0 | % 0 |
Final | 1 | % 60 |
Rapor Teslimi | 0 | % 0 |
Juri | 0 | % 0 |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 40 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 60 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 2 | 28 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse Özgü Staj | 0 | 0 | 0 |
Arazi Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 12 | 10 | 120 |
Sunum / Seminer | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Küçük Sınavlar | 0 | 0 | 0 |
Ara Juri | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 1 | 1 | 1 |
Rapor Teslimi | 0 | 0 | 0 |
Juri | 0 | 0 | 0 |
Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 150 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |