|
Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Discuss the course, its functioning and requirements |
Kaya&Ogurlu (2015). Growing up Gifted: Üstün Zekalı olarak Büyümek; Nobel yayınları.
Öğrenme Güçlüğü olan Bireyler ve Eğitimleri William N Bender Hakan Sarı Nobel Akademik Yayıncılık |
2) |
Charachteristics of gifted and talented children with learning disabilities
Observation tools, tests and scales used in diagnosis and identification |
Kaya&Ogurlu (2015). Growing up Gifted: Üstün Zekalı olarak Büyümek; Nobel yayınları. Öğrenme Güçlüğü olan Bireyler ve Eğitimleri William N Bender Hakan Sarı Nobel Akademik Yayıncılık |
3) |
Charachteristics of gifted and talented children with learning disabilities Observation tools, tests and scales used in diagnosis and identification |
Kaya&Ogurlu (2015). Growing up Gifted: Üstün Zekalı olarak Büyümek; Nobel yayınları. Öğrenme Güçlüğü olan Bireyler ve Eğitimleri William N Bender Hakan Sarı Nobel Akademik Yayıncılık |
4) |
Charachteristics of gifted and talented children with learning disabilities Observation tools, tests and scales used in diagnosis and identification |
Kaya&Ogurlu (2015). Growing up Gifted: Üstün Zekalı olarak Büyümek; Nobel yayınları.
Öğrenme Güçlüğü olan Bireyler ve Eğitimleri William N Bender Hakan Sarı Nobel Akademik Yayıncılık |
5) |
Educational Practices of Gifted / Talented Children with Learning Disabilities
Enrichment / Differentiation / Individualized Educational Plans |
Kaya&Ogurlu (2015). Growing up Gifted: Üstün Zekalı olarak Büyümek; Nobel yayınları.
Öğrenme Güçlüğü olan Bireyler ve Eğitimleri William N Bender Hakan Sarı Nobel Akademik Yayıncılık |
6) |
Educational Practices of Gifted / Talented Children with Learning Disabilities
Enrichment / Differentiation / Individualized Educational Plans |
Kaya&Ogurlu (2015). Growing up Gifted: Üstün Zekalı olarak Büyümek; Nobel yayınları. Öğrenme Güçlüğü olan Bireyler ve Eğitimleri William N Bender Hakan Sarı Nobel Akademik Yayıncılık |
7) |
Educational Practices of Gifted / Talented Children with Learning Disabilities
Enrichment / Differentiation / Individualized Educational Plans |
Öğrenme Güçlükleri; Alev Girli,Ayşegül Bayraktar, Eğiten Kitap |
8) |
Educational Practices of Gifted / Talented Children with Learning Disabilities
Enrichment / Differentiation / Individualized Educational Plans |
Öğrenme Güçlükleri; Alev Girli,Ayşegül Bayraktar, Eğiten Kitap |
9) |
Individualized Educational Plan Definition
Preparation IEP for gifted and talented children with Learning disabilities |
Sarı, H.& iLİK, Ş. (2016).Öğretmenler, Uzmanlar, Aileler İçin Bireyselleştirilmiş Eğitim Proğramı, Eğiten Kitap |
10) |
Individualized Educational Plan Definition
Preparation IEP for gifted and talented children with Learning disabilities |
Sarı, H.& iLİK, Ş. (2016).Öğretmenler, Uzmanlar, Aileler İçin Bireyselleştirilmiş Eğitim Proğramı, Eğiten Kitap |
11) |
Individualized Educational Plan Definition Preparation IEP for gifted and talented children with Learning disabilities |
Sarı, H.& iLİK, Ş. (2016).Öğretmenler, Uzmanlar, Aileler İçin Bireyselleştirilmiş Eğitim Proğramı, Eğiten Kitap |
12) |
Individualized Educational Plan Definition
Preparation IEP for gifted and talented children with Learning disabilities |
Sarı, H.& iLİK, Ş. (2016).Öğretmenler, Uzmanlar, Aileler İçin Bireyselleştirilmiş Eğitim Proğramı, Eğiten Kitap |
13) |
Individualized Educational Plan Definition Preparation
IEP for gifted and talented children with Learning disabilities |
|
14) |
Evaluation of the term, getting and giving feedback |
|