OYUN TASARIMI (İNGİLİZCE, TEZLİ)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
GAD5888-2 Tez Bahar 0 0 0 30
Ön Koşullar:
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: En
Dersin Türü: Must Course
Dersin Seviyesi: LİSANSÜSTÜ
Dersin Veriliş Şekli:
Dersin Koordinatörü: Dr. Öğr. Üyesi GÜVEN ÇATAK
Dersin Amacı:

Öğrenme Çıktıları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

Dersin İçeriği

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık

Kaynaklar

Ders Notları:
Diğer Kaynaklar:

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Devam % 0
Laboratuar % 0
Uygulama % 0
Arazi Çalışması % 0
Derse Özgü Staj % 0
Küçük Sınavlar % 0
Ödev % 0
Sunum % 0
Projeler % 0
Seminer % 0
Ara Sınavlar % 0
Ara Juri % 0
Final % 0
Rapor Teslimi % 0
Juri % 0
Bütünleme % 0
Toplam % 0
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 0
Toplam % 0

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) İyi bir tasarım üretim süreci hakimiyetine sahip olmak 3
2) Oyunların kültürel etkileri ve sosyal yansımaları hakkında bilgi sahibi olmak 2
3) Sektör ile akademinin bir arada kavranabilmesinin sağlanması 2
4) Küresel ölçekte oyun mecrasının, pazarlama amacıyla nasıl kullanıldığının anlaşılması (gelir modelleri) 2
5) Oyun tasarımı üretim süreçlerinde problem çözme ve çözüm yolları geliştirilmesi 4
6) Eleştirel bakış açısı kazanarak, oyunların değerlendirilmesi ve analizinin yapılması 5
7) Uygulamalı olarak proje ve ekip yönetiminin kavranması 3
8) Oyun tasarımının akademik anlamda incelenmesi ve genel anlamda oyun kültürünün sosyo-kültürel anlamda araştırılması 3
9) Oyun içerikli deneyim tasarımı, gündelik hayatta oyun kavramı ve oyunlaştırma alanlarına yönelik yeterlilik kazanımı 2
10) Disiplinlerarası yaklaşımla oyun tasarımının farklı kollarının ve üretim aşamalarının sorgulanması 5