ENDÜSTRİ 4.0 (İNGİLİZCE, TEZSİZ) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
ECE2010 | Yaratıcılık ve Drama | Güz | 3 | 0 | 3 | 6 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. SEDA SARAÇ |
Dersin Amacı: | 1. Okul öncesi eğitiminde yaratıcı dramanın temel ilkelerinin uygulanması 2. Yaratıcı drama teorileri 3. Yaratıcı drama etkinlikleri 4. Küçük çocukların gelişimine dramanın katkısı 5. Dramanın; küçük çocukların öğrenmesine katkısı 6. Okul öncesi eğitiminde yaratıcı dramanın kullanılması 7. Okul öncesinde yaratıcı drama öğrenim ortamları |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; 1. Okul öncesi eğitiminde yaratıcı dramanın temel ilkelerinin uygulanması ogrenmis olacaklar 2. Yaratıcı drama teorileri ogrenmis olacaklar 3. Yaratıcı drama etkinlikleri ogrenciler ogrenmis olacaklar 4. Küçük çocukların gelişimine dramanın katkısı ogrenciler ogrenmis olacaklar 5. Dramanın; küçük çocukların öğrenmesine katkısı ogrenciler ogrenmis olacaklar 6. Okul öncesi eğitiminde yaratıcı dramanın kullanılması ogrenciler ogrenmis olacaklar 7. Okul öncesinde yaratıcı drama öğrenim ortamları |
Okulöncesi eğitimde yaratıcı drama amacı, önemi ve uygulama ilkeleri; yaratıcı drama kuramları; okulöncesi eğitimde yaratıcı drama faaliyetleri; yaratıcı dramanın çocukların gelişim ve öğrenmelerine katkıları; yaratıcı dramanın öğretimde kullanılması; yaratıcı drama öğrenme ortamları |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | |||
2) | |||
3) | |||
4) | |||
5) | |||
6) | |||
7) | |||
8) | |||
9) | |||
10) | |||
11) | |||
12) | |||
13) | |||
14) |
Ders Notları: | Woodard, C & Milch, (2012). Make-believe play and story-based drama in early childhood: Let’s pretend! Jessica Kingsley Pub |
Diğer Kaynaklar: |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | % 0 | |
Laboratuar | % 0 | |
Uygulama | % 0 | |
Arazi Çalışması | % 0 | |
Derse Özgü Staj | % 0 | |
Küçük Sınavlar | % 0 | |
Ödev | % 0 | |
Sunum | % 0 | |
Projeler | % 0 | |
Seminer | % 0 | |
Ara Sınavlar | % 0 | |
Ara Juri | % 0 | |
Final | % 0 | |
Rapor Teslimi | % 0 | |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 0 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 0 | |
Toplam | % 0 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Laboratuvar | 6 | 10 | 60 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse Özgü Staj | 0 | 0 | 0 |
Arazi Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 14 | 2 | 28 |
Sunum / Seminer | 1 | 1 | 1 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 10 | 1 | 10 |
Küçük Sınavlar | 2 | 2 | 4 |
Ara Juri | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 1 | 2 | 2 |
Rapor Teslimi | 0 | 0 | 0 |
Juri | 0 | 0 | 0 |
Final | 1 | 2 | 2 |
Toplam İş Yükü | 149 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |