MATEMATİK (TÜRKÇE, DOKTORA) | |||||
Doktora | TYYÇ: 8. Düzey | QF-EHEA: 3. Düzey | EQF-LLL: 8. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
ECE4001 | Araştırma Projesi | Güz | 1 | 2 | 2 | 10 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. SEDA SARAÇ |
Dersi Veren(ler): |
Dr. Öğr. Üyesi GURSU ASIK |
Dersin Amacı: | .öğrenciler araştırma değerlendirebileceklerdir. .öğrenciler araştırma eleştirebileceklerdir. .öğrenciler araştırmanın temellerini oluşturabileceklerdir. .öğrenciler okul öncesi eğitimde orijinal araştırma yaratabileceklerdir. . öğrenciler okul öncesi eğitimde orijinal araştırma planlamasını öğreneceklerdir. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersi alan öğrenciler: 1. Farklı araştırma yöntemlerini öğreneceklerdir 2.Bir araştırma sorusu tanımlayacaklardır 3. Bu araştırma sorusu ile ilgili kaynak taraması yapacaklardır 4. Araştırma raporunun değerlendirilmesinde araştırma yöntemleri bilgilerini uygulayacaklardır. 5.Araştırma sorusuna uygun bir araştırma yöntemi ve modeli oluşturacaklardır.. |
Bu derste öğrenciler bilimsel bir araştırma yapabilmek için gereken: araştırmayı planlamak, veri toplama, rapor yazma gibi becerileri geliştireceklerdir. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | |||
2) | |||
3) | |||
4) | |||
5) | |||
6) | |||
7) | |||
8) | |||
9) | |||
10) | |||
11) | |||
12) | |||
13) | |||
14) |
Ders Notları: | Salkind, N.J. (2012). Exploring Research (8th Ed.). Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall. |
Diğer Kaynaklar: | Salkind, N.J. (2012). Exploring Research (8th Ed.). Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 0 | % 10 |
Laboratuar | 0 | % 0 |
Uygulama | 0 | % 0 |
Arazi Çalışması | 0 | % 0 |
Derse Özgü Staj | 0 | % 0 |
Küçük Sınavlar | 0 | % 0 |
Ödev | 4 | % 0 |
Sunum | 0 | % 0 |
Projeler | 0 | % 0 |
Seminer | 0 | % 0 |
Ara Sınavlar | 1 | % 20 |
Ara Juri | 0 | % 0 |
Final | 1 | % 20 |
Rapor Teslimi | 1 | % 50 |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 80 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 20 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 8 | 10 | 80 |
Derse Özgü Staj | 0 | 0 | 0 |
Arazi Çalışması | 3 | 8 | 24 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 6 | 8 | 48 |
Sunum / Seminer | 1 | 2 | 2 |
Proje | 1 | 3 | 3 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Küçük Sınavlar | 0 | 0 | 0 |
Ara Juri | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 0 | 0 | 0 |
Rapor Teslimi | 0 | 0 | 0 |
Juri | 0 | 0 | 0 |
Final | 1 | 2 | 2 |
Toplam İş Yükü | 201 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |