GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ (İNGİLİZCE, TEZLİ, HAFTA SONU)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
ENI5887 Seminer Güz 0 0 0 10
Ön Koşullar:
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: En
Dersin Türü: Must Course
Dersin Seviyesi: LİSANSÜSTÜ
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Prof. Dr. NECİP ÇAKIR
Dersin Amacı: Akademik danışmanı ile seçtiği bir konu hakkında bağımsız olarak araştırma, değerlendirme ve uygun şekilde hazırladığı çalışmayı sunma fırsatı vermektir.

Öğrenme Çıktıları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1. Bir çalışma alanındaki teorik, pratik veya örnek çalışmalara uygun araştırma metotlarını uygulayabilir.
2. Araştırma metotlarını ve bulgularını değerlendirebilir
3. Bir araştırmanın sonucu olarak tutarlı ve tatmin edici bir tez yazabilir.
4. Verilen bir konuyu akademik olarak sunabilir.
5. Özgün bir şekilde araştırma yapabilir.

Dersin İçeriği

Akademik danışmanı ile belirlediği bir konuda araştırma ya da deneysel inceleme hazırlanarak sunum yapılması

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
2) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
3) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
4) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
5) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
6) Literatür Taraması Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
7) Verilerin toplanması ve analizi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
8) Verilerin toplanması ve analizi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
9) Verilerin toplanması ve analizi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
10) Verilerin toplanması ve analizi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
11) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
12) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
13) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.
14) Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi Seminer konusuyla ilgili bilimsel kitap ve makaleler.

Kaynaklar

Ders Notları: Earl Babbie, The Practice of Social Research, Wadsworth, 9th edition, 2001
Diğer Kaynaklar: Weekly assigned articles-Haftalık verilecek okumalar.

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Devam 0 % 0
Laboratuar 0 % 0
Uygulama 0 % 0
Arazi Çalışması 0 % 0
Derse Özgü Staj 0 % 0
Küçük Sınavlar 0 % 0
Ödev 6 % 50
Sunum 0 % 0
Projeler 0 % 0
Seminer 0 % 0
Ara Sınavlar 0 % 0
Ara Juri 0 % 0
Final 0 % 0
Rapor Teslimi 1 % 50
Juri 0 % 0
Bütünleme % 0
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 100
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 0
Toplam % 100

AKTS / İş Yükü Tablosu

Aktiviteler Aktivite Sayısı Süre (Saat) İş Yükü
Ders Saati 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Uygulama 14 7 98
Derse Özgü Staj 0 0 0
Arazi Çalışması 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışması 14 3 42
Sunum / Seminer 0 0 0
Proje 0 0 0
Ödevler 14 5 70
Küçük Sınavlar 0 0 0
Ara Juri 0 0 0
Ara Sınavlar 0 0 0
Rapor Teslimi 1 30 30
Juri 0 0 0
Final 0 0 0
Toplam İş Yükü 240

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme.
2) Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
3) Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
4) Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
5) Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme
6) Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme