|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
Derleme ders notları |
2) |
Alman Siyasal sistemi(leri), |
Derleme ders notları |
3) |
Almanya’nın savaş sonrası tarihi, |
Derleme ders notları |
4) |
Avrupa Topluluğu / Birliği yükselen rolü |
Derleme ders notları |
5) |
Avrupa Birliği'nin son ve güncel bölgesel ve küresel rolü ve etkisi |
Derleme ders notları |
6) |
Alman toplumundaki değişimler |
Derleme ders notları |
7) |
Alman halkının kolektif ruhunun, hafıza ve milli duyguları, |
Derleme ders notları |
8) |
Vize |
|
9) |
Gezi: Berlin sermaye bölgesi (Federal Parlamento, Türk Büyükelçiliği, Berlin AB Temsilciliği, vb) |
Derleme ders notları |
10) |
Gezi:: tarihi ilgi yerel siteler (Checkpoint Charlie, Berlin Duvarı Anıtı + Dokümantasyon Merkezi, vb.) |
Derleme ders notları |
11) |
Gezi:: Hamburg (Almanya’nın Kuzeyi), |
Derleme ders notları |
12) |
Gezi: Munih (Almanya’nın Güneyi) |
Derleme ders notları |
13) |
Dresden (Almanya’nın Doğusu) |
Derleme ders notları |
14) |
Bonn (Almanya’nın batısı ve Almanya’nın eski başkenti). |
Derleme ders notları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
1.Ulusal ve uluslararası standartlar açısından öğretmenlik meslegi, İngilizce öğretmenliği ve eğitim teknolojilerine yönelik en yeni bilgiler, araçlar ve diğer bilimsel kaynaklara ilişkin kavramları tanımlamak. |
|
2) |
2.İngilizce dilinin seslerine, eklerine, dilbilgisine, kelimelerine hakim bir biçimde dili etkin olarak kullanır. |
|
3) |
3. Dil edinimi teorileri konusundaki bilgisi ile teorileri ve bu alandaki araştırmaları dil öğretiminine uygular. |
|
4) |
4. İngilizce öğretiminde kullanılabilecek materyal ve kaynaklara eleştirel bir bakış açısıyla yaklaşarak, sınıf ve öğrenci ihtiyaçlarına göre gerekli biçimde materyal geliştirebilir. |
|
5) |
5. İngilizce öğretiminde kullanılabilecek etkili yazılım ve teknolojik kaynaklara ulaşıp bunların uygunluğuna karar vererek etkin biçimde sınıf içinde ve dışında bu kaynakları kullanabilir. |
|
6) |
6.Öğrencilerin konuşma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini geliştirmek için çeşitli yöntem ve metodları kullanır. |
|
7) |
7. İngilizce öğretim süreçlerini planlar. |
|
8) |
8. İngilizce öğretimine uygun sınıf ortamları organize eder. |
|
9) |
9. İngilizce bilgi ve kullanma becerisini ölçmek ve değerlendirmek için farklı materyaller ve testler geliştirerek ve öğrencinin kazanımlarını farklı yöntemler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
|
10) |
10. Dil öğrenmede kültürün rolünü ve etkisini ele alan araştırmalara, prensiplere ve metotlara ilişkin bilgisiyle öğrencilerin kültürlerarası iletişim ve pragmatik becerilerini geliştirmek için bunları uygular. |
|
11) |
11. Bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluk alır, işbirliği içinde çalışarak sorumluluklarını yerine getirir. |
|
12) |
12. Mesleki ve etik kural ve ilkeleri göz önünde bulundurur. |
4 |
13) |
13. Dil öğrenimi ve öğretimi alanında yapılan akademik çalışmaları kişisel ve mesleki gelişimi için takip ederek çalışmaların pedagojik etkilerini uygular. |
4 |
14) |
14. Yansıtıcı düşünme ve öğretme kullanarak öğretim becerilerini ve öğretmenlik mesleki yeterliliklerini irdeler. |
5 |
15) |
15. Yaşam boyu öğrenme bilgi ve becerisine ve bilgiye ulaşma yollarına ilişkin bilgisiyle etkili üst bilişsel teknikleri kullanarak bunu öğrencilere aktarır. |
5 |
16) |
16. İlk ve ortaöğretimdeki öğrencilerin ilgilerine, ihtiyaçlarına, bireysel farklılıklarına ve gelişimsel özelliklerine uygun öğrenme stratejilerini ve teknoloji kaynaklarını değerlendirerek kullanır. |
|