|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Tanışma .Farsça dili ve kültürü hakkında bilgi.
Ders hakkında bilgi.
|
Derleme ders notları |
2) |
Alfabe. Telaffuz ve işaretler. Görseller üzerinden kelime bazında harfleri tanıma. |
Derleme ders notları |
3) |
Haftanın günleri, aylar, mevsimler, hava durumu, sayılar ve saatler. |
Derleme ders notları |
4) |
İsim ve fiil çeşitleri. Üç-sessizli kökler. |
Derleme ders notları |
5) |
Basit cümle yapısı. Zamirler. |
Derleme ders notları |
6) |
Şimdiki zaman. |
Derleme ders notları |
7) |
Genel tekrar |
Derleme ders notları |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Geniş zaman. |
Derleme ders notları |
10) |
Zarflar. |
Derleme ders notları |
11) |
Sıfatlar. |
Derleme ders notları |
12) |
Rutinler ve sosyalleşmeyle ilgili durumsal temel soru-cevap kalıpları. |
Derleme ders notları |
13) |
Rutinler ve sosyalleşmeyle ilgili durumsal temel soru-cevap kalıpları. |
Derleme ders notları |
14) |
Zamanlar ve cümle yapıları. |
Derleme ders notları |
Ders Notları: |
|
Diğer Kaynaklar: |
1.General Course in Persian, by Ahmad Saffar Moghaddam
2.Persian Language- Basic Lessons, by: Ahmad Saffar Moghaddam
3.General Persian, by: Mahmoud Fotouhi & Habibollah Abbasi
4.A Selection of Persian Poetry & Prose, by: Manoochehr Daneshpejooh
5.Let’s Learn Persian, by: Mohammad Piri
6.Persian Language (Preliminary- Advance) by: Mehdi Zarghamian
7.Grammar of Spoken Persian, by: Taghi Vahidian Kamyar
8.An Introduction to Persian, by: W.M. Thackston
9.Persian Fiction Reader compiled by: Michael Craig Hillmann , with Mohammad Mehdi Khorrami
10.Persian Reading and Comprehension(Basic), by: Fatima Jafari, A’zam Al-Sadat Navvabi, Hamid Ebrahimi (Dehkhoda institution- Tehran)
11.Persian Reading and Comprehension(Intermediate), by: Fatima Ja’fari, A’zam Al-Sadat Navvabi, Hamid Ebrahimi (Dehkhoda institution- Tehran)
1.General Course in Persian, by Ahmad Saffar Moghaddam
2.Persian Language- Basic Lessons, by: Ahmad Saffar Moghaddam
3.General Persian, by: Mahmoud Fotouhi & Habibollah Abbasi
4.A Selection of Persian Poetry & Prose, by: Manoochehr Daneshpejooh
5.Let’s Learn Persian, by: Mohammad Piri
6.Persian Language (Preliminary- Advance) by: Mehdi Zarghamian
7.Grammar of Spoken Persian, by: Taghi Vahidian Kamyar
8.An Introduction to Persian, by: W.M. Thackston
9.Persian Fiction Reader compiled by: Michael Craig Hillmann , with Mohammad Mehdi Khorrami
10.Persian Reading and Comprehension(Basic), by: Fatima Jafari, A’zam Al-Sadat Navvabi, Hamid Ebrahimi (Dehkhoda institution- Tehran)
11.Persian Reading and Comprehension(Intermediate), by: Fatima Ja’fari, A’zam Al-Sadat Navvabi, Hamid Ebrahimi (Dehkhoda institution- Tehran)
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |