ENDÜSTRİ 4.0 (İNGİLİZCE, TEZSİZ) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
ELT4004 | İngilizce Öğretiminde Özel Konular II | Güz | 3 | 0 | 3 | 6 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | E-Öğrenme |
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi MUSTAFA POLAT |
Dersin Amacı: | 1. Öğrencilerin her hafta ilgili materyalleri okuması ve sanal sınıf tartışmalarına hazırlıklı gelmeleri beklenmektedir. Derse devamlılıkları ve derse etkili katılımları beklenmektedir. 2. Öğrencilerin tüm ödevlerini zamanında tamamlamaları beklenmektedir. Geç ödev kabul edilmeyecektir. Her hafta, Its Learning’de öğretim görevlisi tarafından duyurulacak olan yansıtma veya tartışma konusu olacaktır. Öğrencilerden bu konular hakkında yürütülen araştırmaları okuması, yansıtma yazısı yazması ve sanal derslerde onları tartışması beklenmektedir. 3. Öğrenciler ders planlarını hazırlamada bireysel çalışacak, uygulamalı derslerinde gerçek sınıflarda gözlem yapacaklardır. Ödevler, Its Learning’de öğretim görevlisi tarafından duyurulacaktır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Öğrenciler iki dilli eğitim, farklılaştırılmış metot ve içerik ve dil entegreli öğrenme gibi güncel yabancı dil olarak İngilizce öğretim tekniklerini anlayabileceklerdir. Öğrenciler, gelecekteki öğretimlerinde, bu yaklaşımlara başvurabilecekler. |
Bu ders, iki dilli eğitim, farklılaştırılmış metot ve içerik ve dil entegreli öğrenme gibi yabancı dil olarak İngilizce öğretim tekniklerindeki, güncel trendlere genel bir bakıştır. Dersler, öğretme ve öğrenmedeki bu üç önemli trend ile bağlantılı teori ve uygulamaya odaklı olacaktır. Buna ek olarak, öğrenciler bu yaklaşımların öğretiminde en son araştırmalar ile bilgilendirileceklerdir. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | İçerik ve Dil Entegreli Öğrenme | ||
2) | İçerik ve Dil Entegreli Öğrenme | ||
3) | İçerik ve Dil Entegreli Öğrenme | ||
4) | İçerik ve Dil Entegreli Öğrenme | ||
5) | Farklılaştırılmış Metot | ||
6) | Farklılaştırılmış Metot | ||
7) | Farklılaştırılmış Metot | ||
8) | Farklılaştırılmış Metot | ||
9) | Farklılaştırılmış Metot | ||
10) | İki Dilli Eğitim | ||
11) | İki Dilli Eğitim | ||
12) | İki Dilli Eğitim | ||
13) | İki Dilli Eğitim | ||
14) | Geribildirim Oturumu |
Ders Notları: | Online |
Diğer Kaynaklar: |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 14 | % 20 |
Laboratuar | % 0 | |
Uygulama | % 0 | |
Arazi Çalışması | % 0 | |
Derse Özgü Staj | % 0 | |
Küçük Sınavlar | % 0 | |
Ödev | 1 | % 30 |
Sunum | % 0 | |
Projeler | % 0 | |
Seminer | % 0 | |
Ara Sınavlar | 1 | % 20 |
Ara Juri | % 0 | |
Final | 1 | % 30 |
Rapor Teslimi | % 0 | |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 70 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 30 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 4 | 8 | 32 |
Derse Özgü Staj | 0 | 0 | 0 |
Arazi Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 6 | 8 | 48 |
Sunum / Seminer | 1 | 2 | 2 |
Proje | 1 | 4 | 4 |
Ödevler | 4 | 6 | 24 |
Küçük Sınavlar | 0 | 0 | 0 |
Ara Juri | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 1 | 2 | 2 |
Rapor Teslimi | 0 | 0 | 0 |
Juri | 0 | 0 | 0 |
Final | 1 | 2 | 2 |
Toplam İş Yükü | 156 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |