MATEMATİK (TÜRKÇE, DOKTORA) | |||||
Doktora | TYYÇ: 8. Düzey | QF-EHEA: 3. Düzey | EQF-LLL: 8. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
ELT2001 | İngiliz Edebiyatına Giriş | Güz | 2 | 0 | 2 | 4 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi PAUL BERNHARDT |
Dersi Veren(ler): |
Dr. Öğr. Üyesi HATİCE ÖVGÜ TÜZÜN |
Dersin Amacı: | ELT 2001 dersinin temel amaçları: • Öğrencilerin Şiir, kısa hikaye ve roman türlerinin belli başlı öğelerini tanımlamayı ve incelemeyi öğrenmelerine yardımcı olma • Öğrencilere edebi metinleri eleştirel bakış açısıyla incelemeyi öğretme • Öğrencilerin sözlü ve yazılı dil becerilerini geliştirmelerine yardımcı olma • Öğrencilere edebi metinleri ingilizce öğretiminde kullanmayı öğretme |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenciler: 1.Edebi metinleri eleştirel bakış açısıyla okumayı ve tartışmayı öğrenecekler 2. Çeşitli türlerden edebi metinlerin öğelerini tanımlamayı öğrenecekler 3. Edebi metinlerle bu metinlerin yazıldıığı dönem arasındaki dinamik ilişkiyi kavrayacaklar |
Dönem boyunca, edebi metinleri yakın ve eleştirel okuma becerilerini kazanacaklar, okudukları metinleri tarihsel bağlamları içinde analiz etmeyi öğrenceklerdir. Bunun yanında analitik edebi metinleri okumayı, anlamayı, eleştirmeyi farklı şiir, kısa hikaye ve roman türlerini ve bu türlerin öğelerini tanımlama becerilerini kazanacaklardır. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | Derse Giriş | ||
2) | |||
3) | |||
4) | |||
5) | |||
6) | |||
7) | |||
8) | |||
9) | |||
10) | |||
11) | |||
12) | |||
13) | |||
14) |
Ders Notları: | A Selection of reading materials from The Norton Anthology of Poetry, Young Goodman Brown by Nathaniel Hawthorne and Dr.Jekyll and Mr.Hyde by Robert Louis Stevenson |
Diğer Kaynaklar: |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 14 | % 10 |
Laboratuar | % 0 | |
Uygulama | % 0 | |
Arazi Çalışması | % 0 | |
Derse Özgü Staj | % 0 | |
Küçük Sınavlar | % 0 | |
Ödev | 2 | % 10 |
Sunum | % 0 | |
Projeler | % 0 | |
Seminer | % 0 | |
Ara Sınavlar | 1 | % 30 |
Ara Juri | % 0 | |
Final | 1 | % 50 |
Rapor Teslimi | % 0 | |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse Özgü Staj | 0 | 0 | 0 |
Arazi Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 2 | 4 | 8 |
Sunum / Seminer | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 2 | 4 | 8 |
Küçük Sınavlar | 3 | 6 | 18 |
Ara Juri | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 1 | 2 | 2 |
Rapor Teslimi | 0 | 0 | 0 |
Juri | 0 | 0 | 0 |
Final | 1 | 2 | 2 |
Toplam İş Yükü | 80 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |