BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE, DOKTORA) | |||||
Doktora | TYYÇ: 8. Düzey | QF-EHEA: 3. Düzey | EQF-LLL: 8. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
CMP6888-4 | Doktora Tezi | Bahar | 0 | 0 | 0 | 30 |
Ön Koşullar: |
|
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | |
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi SELÇUK BAKTIR |
Dersin Amacı: | Doktora tez çalışması ve yazımı. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Doktora düzeyinde araştırma yapma yeteneği kazanır. |
Doktora tez çalışması: araştırma ve akademik yayın yapma. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | Tez çalışması | ||
2) | Tez çalışması | ||
3) | Tez çalışması | ||
4) | Tez çalışması | ||
5) | Tez çalışması | ||
6) | Tez çalışması | ||
7) | Tez çalışması | ||
8) | Tez çalışması | ||
9) | Tez çalışması | ||
10) | Tez çalışması | ||
11) | Tez çalışması | ||
12) | Tez çalışması | ||
13) | Tez çalışması | ||
14) | Tez çalışması | ||
15) | Tez çalışması | ||
16) | Tez çalışması |
Ders Notları: | |
Diğer Kaynaklar: |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | % 0 | |
Laboratuar | % 0 | |
Uygulama | % 0 | |
Arazi Çalışması | % 0 | |
Derse Özgü Staj | % 0 | |
Küçük Sınavlar | % 0 | |
Ödev | % 0 | |
Sunum | % 0 | |
Projeler | 1 | % 100 |
Seminer | % 0 | |
Ara Sınavlar | % 0 | |
Ara Juri | % 0 | |
Final | % 0 | |
Rapor Teslimi | % 0 | |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 100 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 30 | 420 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse Özgü Staj | 0 | 0 | 0 |
Arazi Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sunum / Seminer | 0 | 0 | 0 |
Proje | 1 | 330 | 330 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Küçük Sınavlar | 0 | 0 | 0 |
Ara Juri | 0 | ||
Ara Sınavlar | 0 | 0 | 0 |
Rapor Teslimi | 0 | ||
Juri | 0 | ||
Final | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü | 750 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | İleri düzey Bilgisayar Mühendisliği kavramlarını tanımlamak ve uygulamak | 4 |
2) | Çok disiplinli ve disiplin-içi takımlarda etkin işbirliği yapabilmek. | 4 |
3) | İlgili akademik alanda bağımsız araştırma yürütebilmek için bilgisayar mühendisliği ve bilimi alanlarında teorik ve pratik bilgiye sahip olmak. | 4 |
4) | İleri düzey matematik, fen ve mühendislik bilgisi gerçek promlemler üzerinde uygulamak. | 4 |
5) | Araştırma projesi doğrultusunda literatürü dikkatlice gözden geçirip, kendi sonuçları ile önceki literatür arasında bağlantı kurmak | 4 |
6) | Mühendislik alanındaki bilimsel araştırmaları yorumlayıp analiz etmek ve çalışma alanındaki bilgileri kullanmak | 4 |
7) | Disiplinlerarası etkileşim bulunan araştırma takımlarında etkin şekilde çalışma yeteneği kazanmak | 4 |
8) | Bilimsel bilgiye ulaşmak | 4 |
9) | Mevcut bilgiyi geliştirme yöntemleri bulmak | 4 |
10) | Araştırma bulgularını seminer ve konferanslarda savunabilmek | 4 |
11) | İlerleme raporlarını yayınlanmış doküman, tez, makalelere dayandırarak yazmak. | 4 |
12) | Profesyonel ve etik davranış sorumluluğu sergilemek | 4 |