|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Stratejiye Giriş |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, ilk 15 sayfa |
2) |
Stratejik Yönetimin Üç Adımı |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011 16-21 sayfalar |
3) |
Stratejik İstihbarat ve Özdeğerlendirme |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, 22-31 sayfalar
|
4) |
Dış Ortam Analizi |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, 32-33 sayfalar |
5) |
Stratejik Gelecek ve Senaryolar |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları,2011, 34-37 sayfalar |
6) |
İstikamet ve Hedef Belirleme |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, 39-43 sayfalar |
7) |
Stratejik Seçenekler
|
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, 44-53 sayfalar |
8) |
Stratejik Seçeneklerden Yol Haritaları Hazırlamak |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, 56-63 sayfalar |
9) |
İşPlanı ve Yapılabilirlik (Fizibilite)
|
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, 68-69 sayfalar |
10) |
Eyleme Geçiş (İcraat)
|
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, 68-69 sayfalar |
11) |
Stratejik Hazırlık |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, Pages 70-71 and 82-95 |
12) |
Eylem ve Sorun Çözme |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, 72-77 sayfalar |
13) |
Eylem Sonuçların Değerlendirilmesi |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011, 78-79 sayfalar |
14) |
Stratejik Yolharitalarının İrdelenmesi |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
Ders Notları: |
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011.
T. Çiftçi, Stratejik Yönetim Cep Kitabı, İSO Yayınları, 2011. |
Diğer Kaynaklar: |
T. Çiftçi vd. Yeni İş Geliştirme, İSO Yayınları, 2004.
T. Çiftçi, Üç Adımda Stratejik Yönetim, İSO Yayınları, 2010.
A. Sungur vd. Sanayide Özdeğerlendirme, İSO Yayınları, 2011.
U. Tiryakioğlu vd. Yeni Ürün ve Tesis Yatırımlarında Fizibilite, İSO Yayınları, 2011.
M.Porter, Rekabet Stratejisi, Sistem Yayıncılık, 2000.
P.Schwarts, The Art of Long View, Doubleday Currency 1996.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Odyometri alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. |
|
2) |
Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. |
|
3) |
Odyometri alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, temel bilgisayar programlarını ve ilgili teknolojileri kullanır. |
|
4) |
Odyometri alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. |
|
5) |
Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir. |
|
6) |
Odyometri alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. |
|
7) |
Odyometri alanı ile ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlıdır ve gelişmeleri izler, bu konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir. |
|
8) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinliklere katkı verir. |
|
9) |
Bir yabancı dili en az Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler. |
|
10) |
Alanının gerektirdiği temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
11) |
Odyometri alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunur. |
|
12) |
Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve katılır. |
|
13) |
Birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
|
14) |
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. |
|