|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
DERSİN AMAÇLARI, DERS İŞLEME
YÖNTEMLERİ, DİL KÜLTÜRÜ, ŞİİR
HAKKINDA GENEL BİLGİLER, ŞİİR GELENEĞİMİZDEN ÇEŞİTLİ ÖRNEKLER
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
2) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
YUNUS EMRE- NESİMÎ
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
3) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
HACI BAYRAM-I VELİ EŞREFOĞLU RUMÎ
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
4) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
KAYGUSUZ ABDAL- PİR SULTAN ABDAL
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
5) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
NİYÂZÎ-İ MISRÎ- DADALOĞLU
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
6) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
ŞEM’Î- KARACAOĞLAN
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
7) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ
KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE RUHSÂTÎ-
ÂŞIK VEYSEL FUZÛLÎ
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
8) |
ÜNİVERSİTE ARA SINAV HAFTASI
|
|
9) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE BÂKÎ- NÂBÎ- NEF’Î
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
10) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE NEDİM- ŞEYH GÂLİP
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
11) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE NAMIK KEMAL- ZİYA PAŞA
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
12) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE TEVFİK FİKRET- ZİYA GÖKALP
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
13) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
NAZIM HİKMET RAN- MEHMET AKİF ERSOY
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
14) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
YAHYA KEMAL BEYATLI-NECİP FAZIL KISAKÜREK
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanı ile ilgili teorik ve uygulamalı derslerden edindiği bilgileri mesleki olarak değerlendirebilmek ve uygulayabilmek |
1 |
2) |
Sağlık alanına özgü terminolojiyi etkin kullanabilmek. |
1 |
3) |
Görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili mevzuatı bilmek ve mesleki etik kurallara uygun davranmak |
1 |
4) |
Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek, mesleki bilgilerini yazılı, sözlü/sözsüz iletişim yoluyla etkili şekilde aktarabilmek |
1 |
5) |
Bir yabancı dili temel düzeyde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilmek |
1 |
6) |
Gelişen teknolojiye bağlı olarak değişen teknikleri uygulayabilmek, yeni araç ve cihazları kullanabilmek |
1 |
7) |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilmek |
1 |
8) |
Anestezi uygulaması öncesinde hastanın değerlendirilmesini ve hazırlanmasını sağlayabilmek ve ameliyathanede gerekli hazırlıkları yapabilmek |
1 |
9) |
Anestezi uygulaması sırasında hastanın takibini yapabilmek ve gerektiğinde müdahale edebilmek |
1 |
10) |
Cerrahi sonunda hastanın uyandırılması döneminde hastanın havayolu değerlendirmesini yapabilmek ve hastanın odasına alınmasına kadarki süreçte hasta güvenliğini sağlayabilmek |
1 |