|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
DERSİN AMAÇLARI, DERS İŞLEME
YÖNTEMLERİ, DİL KÜLTÜRÜ, ŞİİR
HAKKINDA GENEL BİLGİLER, ŞİİR GELENEĞİMİZDEN ÇEŞİTLİ ÖRNEKLER
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
2) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
YUNUS EMRE- NESİMÎ
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
3) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
HACI BAYRAM-I VELİ EŞREFOĞLU RUMÎ
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
4) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
KAYGUSUZ ABDAL- PİR SULTAN ABDAL
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
5) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
NİYÂZÎ-İ MISRÎ- DADALOĞLU
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
6) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
ŞEM’Î- KARACAOĞLAN
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
7) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ
KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE RUHSÂTÎ-
ÂŞIK VEYSEL FUZÛLÎ
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
8) |
ÜNİVERSİTE ARA SINAV HAFTASI
|
|
9) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE BÂKÎ- NÂBÎ- NEF’Î
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
10) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE NEDİM- ŞEYH GÂLİP
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
11) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE NAMIK KEMAL- ZİYA PAŞA
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
12) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE TEVFİK FİKRET- ZİYA GÖKALP
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
13) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
NAZIM HİKMET RAN- MEHMET AKİF ERSOY
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
14) |
KISACA HAYAT HİKÂYESİ, EDEBÎ KİŞİLİĞİ VE SEÇİLEN ŞİİRLERİYLE
YAHYA KEMAL BEYATLI-NECİP FAZIL KISAKÜREK
|
İtslearning portalı üzerinde yer alan yazılı, sözlü,
görsel ve işitsel eğitim/öğretim dokümanları ile
ilgili çalışmalar.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Beslenme ve Diyetetik alanındaki teorik ve metodolojik yaklaşımları, kanıt-temelli ilkeleri ve bilimsel literatürü uygulamalarında sistematik olarak kullanmak. |
4 |
2) |
Birey, aile ve toplumun sağlığının korunması, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
3 |
3) |
Toplumda beslenme ile ilgili problemler için daha fazla risk altında bulunan özel grupların (gebeler, emziren anneler, bebekler, adölesanlar, yaşlılar vb) beslenme durumunu değerlendirmek. |
5 |
4) |
Beslenme ve diyetetik alandaki uygulama ve araştırmalarda bilişim ve sağlık bakım teknolojilerini kullanmak. |
4 |
5) |
Farklı ortamlarda, danışanları ve iş arkadaşlarıyla etkili profesyonel ilişkilerin başlatılması için etkin bir şekilde iletişim kurmak. |
4 |
6) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
7) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
8) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
3 |
9) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
4 |
11) |
Diğer diyetisyenlerin yetiştirilmesi, sağlık profesyonellerinin ve bireylerin beslenme konusunda eğitilmeleri için sorumluluk almak ve tüm süreçlere aktif bir şekilde katılmak. |
5 |
12) |
Diyetetik uygulamalarını, içinde bulunduğu toplumun kültürel farklılıklarını ve bu toplum içindeki farklı grupların farklı sağlık ihtiyaçlarını da dikkate alarak gerçekleştirmek. |
4 |