|  | Hafta | Konu | Ön Hazırlık | 
| 1) | Dersin içeri, yönetimi, programı ve işlenişi hakkında genel bilgi. | Dersin programı | 
| 2) | Edebiyata dair tartışma.
Edebiyat nedir? Gündelik yaşantımıza etkileri nelerdir? Bir yazar için anlamı nedir? | Jean Paul Sartre, Edebiyat Nedir? | 
| 3) | Yazma Süreci.
Yazarların Hayatına ve Yazma Maceralarına odaklanma. | Çeşitli yazarların web sayfalarını ve bloglarını ziyaret etme.
Orhan Pamuk “Babamın Bavulu”
Elif Şafak “Nasıl Yazar Olunur?”
The interview of Murathan Mungan 
Ferit Edgü, “Sanatçının Tarifi”
Cemal Süreya’ya Dair: “Nasıl Şair Olunur? Hangi Yaşta Şair Olunur?”
Orhan Tuncay, “Bir Fenomen Olarak Kafka”
Selahattin Çiftçi, “Dostoyevski’nin Kumarbaz Eserinin Hayat-Eser Açısından İncelenmesi” | 
| 4) | Yazma Süreci.
Yazarların Hayatına ve Yazma Maceralarına odaklanma. | Umberto Eco, Genç Bir Romancının İtirafları | 
| 5) | Yazma Süreci.
Yazarların Hayatına ve Yazma Maceralarına odaklanma. | Nurdan Gürbilek, Benden Önce Bir Başkası
Gabriel Garcia Marquez, Anlatmak İçin Yaşamak | 
| 6) | Bir Yazarla Söyleşi (Yazarın kim olacağı duyurulacaktır.) | Konuk yazarla ilgili araştırma yapmak ve söyleşide iletmek üzere soru hazırlamak | 
| 7) | Edebi Türlere Giriş | Roman, hikâye, şiir, anı, biyografi, tiyatro gibi edebi türleri tanımlama ve ayırt edici özelliklerini tartışma. | 
| 8) | Ara Sınav Haftası |  | 
| 9) | Hikâye Örnekleri | Anton Çehov, “Vanka”
Guy de Maupassant, “Küçük Çan”
Edgar Allan Poe, “Metaforik Bir Cinayet | 
| 10) | Uyarlama ve Yeniden Yorumlama | Edebiyattan Sinemaya: Zorba | 
| 11) | Metin Analizi
Anlatım Teknikleri ve Parçaları | Fyodor Mihailoviç Dostoyevski, Yer Altından Notlar | 
| 12) | Yaratıcı Yazı Çalışması | Creative Writing Exercises | 
| 13) | Yaratıcı Yazı Çalışması | İlk taslağı geliştirme | 
| 14) | Yaratıcı Yazı Çalışması | İlk taslağı tamamlama | 
| Ders Notları: | Pelin Aslan tarafından derlenen GEP 1206 kitabı
Jean Paul Sartre, Edebiyat Nedir? İstanbul: Can, 2005.
Genç Bir Romancının İtirafları, Umberto eco, Çev. İlknur Özdemir, İstanbul: Kırmızı Kedi, 2011. 
Nurdan Gürbilek, Benden Önce Bir Başkası, İstanbul: Metis, 2011.
Gabriel Garcia Marquez, Anlatmak İçin Yaşamak, İstanbul: Can, 2009.
Franz Kafka, Dönüşüm, İstanbul: Can, 2011.
Fyodor Mihailoviç Dostoyevski, Yer Altından  Notlar, İstanbul: Can, 2011. | 
| Diğer Kaynaklar: | Pınar Kür (ed), Short Fiction in English, İstanbul: Bilgi Üniversitesi, 2001.
Murat Gülsoy, Büyübozumu: Yaratıcı Yazarlık, İstanbul: Can, 2011. | 
|  | Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | 
| 1) | Alanı ile ilgili teorik ve uygulamalı derslerden edindiği bilgileri mesleki olarak değerlendirebilmek ve uygulayabilmek | 1 | 
| 2) | Sağlık alanına özgü terminolojiyi etkin kullanabilmek | 1 | 
| 3) | Görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili mevzuatı bilmek ve mesleki etik kurallara uygun davranmak | 1 | 
| 4) | Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek, mesleki bilgilerini yazılı, sözlü ve sözsüz iletişim yoluyla etkili şekilde aktarabilmek | 1 | 
| 5) | Bir yabancı dili temel düzeyde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilmek | 1 | 
| 6) | Gelişen teknolojiye bağlı olarak değişen teknikleri uygulayabilmek, yeni araç ve cihazları kullanabilmek | 1 | 
| 7) | Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilmek | 1 | 
| 8) | Fizyoterapi alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütebilmek | 1 | 
| 9) | Fizyoterapi ile ilgili tüm uygulamaları tekniğine uygun olarak yapabilmek | 1 | 
| 10) | Tedavi öncesi hastaya gerekli bilgiyi vermek ve hastayı tedaviye uygun olarak hazırlamak | 1 | 
| 11) | Fizyoterapi  araç gereçlerini kurallarına ve tekniklerine uygun olarak kullanabilmek, kontrollerini yapabilmek ve en verimli şekilde çalışmalarını sağlayabilmek | 1 |