|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Barok’tan Klasizime geçiş, Sonat formu |
cd |
| 2) |
J. Haydn ve W. A. Mozart oda Müziği formu |
dvd |
| 3) |
W. A. Mozart – L. V. Beethoven |
cd dvd |
| 4) |
Romantik Devrin Genel Tanımı, F.Schubert Lied tanımı |
|
| 5) |
Alman romantikler R. Schumann, J.Brahms |
cd |
| 6) |
Fransız Romantikler C.Saint Saens, Cesar Frank, G.Bizet |
|
| 7) |
Polonyalı Romantik F. Chopin, Polonez, Vals, Mazurka tanımı
Macar Romantik F. Lizst Rapsodi tanımı |
Notaların incelenmesi |
| 8) |
Ara Sınav Haftası |
|
| 9) |
Rus Romantikler P.İ Tchaykovsky, S.Rachmaninov |
|
| 10) |
Nordik Romantikler E. Greig , J. Sibelius |
|
| 11) |
İtalyan Operası G. Rossini, G. Puccini, G. Verdi |
cd , dvd |
| 12) |
19.YY sonu ve 20.YYın ilk yarısı muzik dünyası C.Debussy, M.Ravel, Carl Orff |
cd |
| 13) |
Rusya’da S.Prokofiev, I. Stravinsky, D.Shostakovich, Borodin |
dvd |
| 14) |
Türkiye’de Müzik ve Genel Tekrar |
cd |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Ağız ve diş sağlığı alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olabilme |
1 |
| 2) |
Teorik alan bilgilerini uygulamada kullanabilme. |
1 |
| 3) |
Alanıyla ilgili temel mesleki yasal mevzuata ve etik kurallara uygun davranabilme |
1 |
| 4) |
Alanıyla ilgili konularda gerekli teknolojileri ve ekipmanı kullanabilme,mesleki bilgilerini yazılı,sözlü/sözsüz iletişim yoluyla aktarabilme |
1 |
| 5) |
Alanı ile ilgili bilgi,beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak ifade edebilme |
1 |
| 6) |
Alan terminolojisini etkin olarak kullanabilme |
1 |
| 7) |
Dental kliniklerde ön büro yönetimi ve hasta ilişkilerini yönetebilme |
1 |
| 8) |
Dental tedavi öncesi hastanın hazırlanması ve dört elli dişhekimliği uygulamalarını gerçekleştirme |
1 |
| 9) |
Dental kliniklerde sterilizasyon ve dezenfeksiyon sürecini etkin olarak gerçekleştirme |
1 |
| 10) |
Dental kliniklerde iş akışının organizasyonu ve çözüm ortaklarıyla iletişiminin yürütülmesi |
1 |