|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Antik ve Orta Çağlarda Müzik Gregorien kilise müzikleri |
|
2) |
Gotik Çağ Müzik ve Mimaride Terminoloji |
Gotik Çağ Müzik DVD |
3) |
Üvertür, Orotoryo, ve Madrigal tanımları |
cd |
4) |
Rönesans Çağı etkileri, Terminoloji |
|
5) |
Opera tanımı İnsan seslerinin sınıflandırılması |
dvd |
6) |
Orkestra Çalgılarının tanımı |
|
7) |
Homofoni, Polifoni,Parti ve Partisyon |
Notaların incelenmesi |
8) |
Barok Çağ, Barok Devrin kültürel temelleri |
|
9) |
Bach,Vivaldi, Scarlatti , Barok döneminde Opera |
|
10) |
Oda Müziği ve Süit Tanımları |
|
11) |
Klasik Döneme Genel Bakış. Diğer sanat dalları ile karşılaştırma |
|
12) |
Viyana Kiasikleri Mozart, Haydn, Beethoven |
|
13) |
Senfoni, Konçerto Tanımları |
|
14) |
Genel Tekrar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Uluslararası ticaretin başlıca teorileri ve terminolojisi hakkında bilgi sahibidir. |
|
2) |
Gümrük işlemleri hakkında bilgi sahibidir. |
|
3) |
Uluslararası finans ve muhasebe bilgisini iş hayatına uygular. |
|
4) |
Bilgisayar ve gerekli paket programları kullanır. |
|
5) |
Avrupa Birliği ve Türkiye’nin dış ticaret yapısını analiz eder. |
|
6) |
Uluslararası pazarlamanın temel mantığını bilir. |
|
7) |
Dış ticaretin yasal çerçevesini oluşturan başlıca hukuk kuralları ve mevzuatları bilir. |
|
8) |
Dış ticaret firmalarının karşılaşabileceği riskleri değerlendirir ve analiz eder. |
|
9) |
Uluslararası lojistik ve taşımacılık konularında bilgi sahibidir. |
|
10) |
Uluslararası platformlarda çalışabilecek nitelik ve yeterliliklere sahiptir. |
|
11) |
Sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim becerilerini kullanır. |
|
12) |
Dış ticaret ile ilgili ulusal ve uluslararası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder. |
|
13) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|