ENDÜSTRİ 4.0 (İNGİLİZCE, TEZSİZ) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
ELT5019 | İngiliz Dili Öğretiminde Yaklaşımlar, Yöntemler ve Teknikler 2 | Güz | 3 | 0 | 3 | 8 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
Dersin Amacı: | Bu derste ogrencilere Ingilizce ogretimi becerileriyle ilgili teorik ve pratik bilgilerin verilmesi amaclanmaktadir. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersin sonunda ogrenciler: Konusma, dinleme, okuma, yazma becerilerinin ogretimini ve ders plani hazirlamayi ogrenmektedirler. |
Bu dersin sonunda ogrenciler Ingilizce ogretimindeki konusma, dinleme, okuma, yazma becerilerinin ogretimini teorik ve pratik olarak islemektedirler. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | DErs tanıtımı | ||
2) | Öğrenenler ve öğretmenler | ||
3) | Sınıf yönetimi | ||
4) | DErs planlama | ||
5) | Öğrenme ve öğretmenin tanımlanması | ||
6) | Dilin tanımlanması | ||
7) | Dilin yapısının öğretimi | ||
8) | Dilin yapısının öğretimiyle ilgili sunumlar | ||
9) | Okuma becerilerinin öğretimi | ||
10) | Okuma becerilerinin öğretimi sunumları Yazma becerilerinin öğretilmesi | ||
11) | Yazma becerilerinin öğretimi sunumları Konuşma becerisinin öğretilmesi | ||
12) | Konuşma becerisinin öğretimi sunumları Dinleme becerilerinin öğretimi | ||
13) | araştırma makalelerinin sunumu | ||
14) | Araştırma makalelerinin sunumu |
Ders Notları: | Harmer, J. (2007). How to teach English. Pearson Longman |
Diğer Kaynaklar: | Harmer, J. (2007). How to teach English. Pearson Longman |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 14 | % 10 |
Laboratuar | % 0 | |
Uygulama | % 0 | |
Arazi Çalışması | % 0 | |
Derse Özgü Staj | % 0 | |
Küçük Sınavlar | % 0 | |
Ödev | 5 | % 30 |
Sunum | 1 | % 20 |
Projeler | % 0 | |
Seminer | % 0 | |
Ara Sınavlar | % 0 | |
Ara Juri | % 0 | |
Final | 1 | % 40 |
Rapor Teslimi | % 0 | |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 60 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 40 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 4 | 8 | 32 |
Derse Özgü Staj | 2 | 6 | 12 |
Arazi Çalışması | 5 | 10 | 50 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sunum / Seminer | 1 | 2 | 2 |
Proje | 2 | 6 | 12 |
Ödevler | 4 | 6 | 24 |
Küçük Sınavlar | 0 | 0 | 0 |
Ara Juri | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 0 | 0 | 0 |
Rapor Teslimi | 4 | 8 | 32 |
Juri | 0 | 0 | 0 |
Final | 1 | 2 | 2 |
Toplam İş Yükü | 208 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |