|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş & "Değişim Gereksinimi" Temel Kavramları |
Okuma |
2) |
*Algılama *Karşı Koyma *Kabul Etme *Alıştırma |
Okuma |
3) |
Sihir: İletişim Dili |
Okuma |
4) |
*Değişim ve Direncin İnsan Boyutlarını Anlamak |
Okuma |
5) |
Başarılı Geçişlerde Liderlerin Rolü & Geleceği Şekillendirme
*Yeni Vizyon / Yeni Strateji |
Okuma |
6) |
*Müşterileri Geçiş Esnasında Alıkoyma |
Okuma |
7) |
Duygusal Farkındalık Yaratma & Uyarlanabilir Değişim Öncülüğü Kapasitesi |
Okuma |
8) |
İletken değişimlerden kesintisiz değişimler olan örgütsel kültürler yaratma |
Okuma |
9) |
Yapısal Değişimin Limitleri |
Okuma |
10) |
İş Modellerinde Hızla Dijital Dünyayı Değiştirme Gücü |
Okuma |
11) |
Örgütsel dönüşümün sonuçlarını ölçme |
Okuma |
12) |
Etraflarındaki dünya büyük oranda değişmeden liderler harekete geçmeli! |
Okuma |
13) |
Stratejini bozmadan önce kültürü değiştirme |
Okuma |
14) |
Final |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. |
|
2) |
Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. |
|
3) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
|
4) |
Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme, |
|
5) |
Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. |
|
6) |
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
|
7) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
|
8) |
Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme |
|
9) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
|
10) |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. |
|
11) |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme. |
|
12) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. |
|
13) |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
|
14) |
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. |
|