|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş & "Değişim Gereksinimi" Temel Kavramları |
Okuma |
2) |
*Algılama *Karşı Koyma *Kabul Etme *Alıştırma |
Okuma |
3) |
Sihir: İletişim Dili |
Okuma |
4) |
*Değişim ve Direncin İnsan Boyutlarını Anlamak |
Okuma |
5) |
Başarılı Geçişlerde Liderlerin Rolü & Geleceği Şekillendirme
*Yeni Vizyon / Yeni Strateji |
Okuma |
6) |
*Müşterileri Geçiş Esnasında Alıkoyma |
Okuma |
7) |
Duygusal Farkındalık Yaratma & Uyarlanabilir Değişim Öncülüğü Kapasitesi |
Okuma |
8) |
İletken değişimlerden kesintisiz değişimler olan örgütsel kültürler yaratma |
Okuma |
9) |
Yapısal Değişimin Limitleri |
Okuma |
10) |
İş Modellerinde Hızla Dijital Dünyayı Değiştirme Gücü |
Okuma |
11) |
Örgütsel dönüşümün sonuçlarını ölçme |
Okuma |
12) |
Etraflarındaki dünya büyük oranda değişmeden liderler harekete geçmeli! |
Okuma |
13) |
Stratejini bozmadan önce kültürü değiştirme |
Okuma |
14) |
Final |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İşletme ve yönetim alanlarında sorunlarını çözmek için strateji, politika ve uygulama planları geliştirmek ve kalite süreçlerine göre sonuçları değerlendirmek
|
|
2) |
Lisans düzeyinde alınan işletme bilgilerinin yüksek lisans ile genişletilmesi |
|
3) |
Işletme alanı ile ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak ve bilgi ve becerilerini değerlendirmek,
|
|
4) |
İşletme alanında uzmanlık düzeyinde kazanılan bilgi ve becerilerin teorik ve pratik alanda kullanılması
|
|
5) |
Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak işletme alanında uzmanlık gerektiren sorunların analizi
|
|
6) |
Problem çözme ve sonuçlarının değerlendirilmesi, çözüm yolları geliştirilmesi, bağımsız işletme alanında bir sorun değerlendirilmesi
|
|
7) |
İşletme alanında öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirmek
|
|
8) |
Eleştirel bakış açısıyla işletme alanı ile ilgili bilgileri değerlendirmek,
|
|
9) |
Yazılı, sözlü ve görsel sunumlar aracılığıyla alanında ve dışındaki gruplara işletme alanında bireysel çalışmalar sunmak ve son gelişmeleri sistematik olarak sunmak
|
|
10) |
Eleştirel bir bakış açısıyla toplumsal ilişkiler ve normları incelendiğinde etkili ilişkileri, ekip çalışması uygulanarak risk ve işletmecilik alanında değişimi yönetmek, ve bu sosyal ilişkilerin sürdürülmesi yeteneğine sahip eğitim liderleri geliştirmek.
|
|