|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse Giris
Ünite 1- Meeting Colleagues (Introducing yourself to the team- 4/5) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
2) |
Ünite 1- Meeting Colleagues (Reading a nursing schedule- 6/7) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
3) |
Genel Tekrar |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
4) |
Ünite 1- Meeting Colleagues (Meeting patients and their visitors- 8/9) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
5) |
Ünite 1- Meeting Colleagues (Escorting a patient for tests- 10/11) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir. |
6) |
Ünite 2- Nursing Assessment (Checking patient details - 12/13 + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
7) |
Ünite 2- Nursing Assessment (Describing symptoms - 14/15 + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
8) |
Ünite 2- Nursing Assessment (Assessing common childhood diseases - 16 / 17 + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
9) |
Ara sınav tekrarı (unite 1 &2) kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
10) |
Ünite 2- Nursing Assessment (Taking a blood sample - 18 /19) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
11) |
Ünite 3- The Patient Ward (Monitoring body temperature - 20/21)+ kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
12) |
Ünite 3- The Patient Ward (The patient ward- 22/23) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
13) |
Genel Tekrar |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
14) |
Ünite 3- The Patient Ward (Nursing duties- 24/25) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Odyometri alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. |
1 |
2) |
Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. |
1 |
3) |
Odyometri alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, temel bilgisayar programlarını ve ilgili teknolojileri kullanır. |
1 |
4) |
Odyometri alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. |
1 |
5) |
Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir. |
2 |
6) |
Odyometri alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. |
1 |
7) |
Odyometri alanı ile ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlıdır ve gelişmeleri izler, bu konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir. |
1 |
8) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinliklere katkı verir. |
1 |
9) |
Bir yabancı dili en az Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler. |
5 |
10) |
Alanının gerektirdiği temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
2 |
11) |
Odyometri alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunur. |
2 |
12) |
Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve katılır. |
1 |
13) |
Birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
2 |
14) |
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. |
1 |