|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse Giris
Ünite 1- Meeting Colleagues (Introducing yourself to the team- 4/5) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
2) |
Ünite 1- Meeting Colleagues (Reading a nursing schedule- 6/7) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
3) |
Genel Tekrar |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
4) |
Ünite 1- Meeting Colleagues (Meeting patients and their visitors- 8/9) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
5) |
Ünite 1- Meeting Colleagues (Escorting a patient for tests- 10/11) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir. |
6) |
Ünite 2- Nursing Assessment (Checking patient details - 12/13 + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
7) |
Ünite 2- Nursing Assessment (Describing symptoms - 14/15 + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
8) |
Ünite 2- Nursing Assessment (Assessing common childhood diseases - 16 / 17 + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
9) |
Ara sınav tekrarı (unite 1 &2) kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
10) |
Ünite 2- Nursing Assessment (Taking a blood sample - 18 /19) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
11) |
Ünite 3- The Patient Ward (Monitoring body temperature - 20/21)+ kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
12) |
Ünite 3- The Patient Ward (The patient ward- 22/23) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
13) |
Genel Tekrar |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
14) |
Ünite 3- The Patient Ward (Nursing duties- 24/25) + kelime listesi + çalışma kağıtları + PPTs |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirebilmek |
1 |
2) |
Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen göstermek. |
1 |
3) |
Çocuk gelişimini ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun etkinlik hazırlamak. |
1 |
4) |
Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanımak;Çocukla etkili iletişim kurmak |
1 |
5) |
Drama, oyun ve müzik etkinliklerini planlamak ve uygulamak. |
1 |
6) |
Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip etmek |
1 |
7) |
Özel gereksinimli çocuklara yönelik etkinlikler planlamak ve uygulamak. |
1 |
8) |
Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini uygulamak |
1 |
9) |
Günlük eğitim planı akışı içerisindeki etkinliklerini planlamak ve uygulamak |
1 |
10) |
Çalışma ortamındaki araç-gereç,materyal, dokümanları kullanmak, hazırlamak ve bakımını yapmak. |
1 |
11) |
Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak |
1 |
12) |
Çocuk sağlığı ve hastalıkları konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak |
1 |