|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
1.3D Studio Max-Giriş-Arayüz Tanıtımı Uygulama: Uzay Sahnesi |
|
2) |
2.Basit Yöntemler-Malzeme Kullanımı-Animasyon- Uygulama:Satranç Taşları Modelleme |
|
3) |
3.Uygulama: Masa Örtüsü+Perde+Meyve Tabağı Modelleme ve Animasyonu |
|
4) |
4.Uygulama: Bilardo Masası+ Futbol Kalesi modelleme |
|
5) |
5.Uygulama: Deniz Sahnesi+ Kale |
|
6) |
6.Uygulama: Yatak Odası+ Mutfak Modelleme |
|
7) |
7.Uygulama: Ouiz1 + Ouiz1 Çözümü |
|
8) |
8.Uygulama: Bina Tasarımı &Sokak Tasarımına Giriş |
|
9) |
9.Uygulama: Ouiz 2 + Ouiz2 Çözümü |
|
10) |
10.Uygulama: Villa + Bahçe Tasarımı |
|
11) |
11.Uygulama: Sokak Tasarımı+ Karekter Modelleme |
|
12) |
12. Benzin İstasyonu Modelleme |
|
13) |
13.Uygulama: Oturma Odası Modelleme+akvaryum çözümü
|
|
14) |
14.Akropolis Modelleme |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|