YÖNETİCİLER İÇİN İŞLETME (İNGİLİZCE, TEZSİZ, GÖZTEPE) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
EXM5999 | Proje | Güz | 0 | 0 | 0 | 16 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi TUĞCAN DEMİR |
Dersin Amacı: | Dersin ana amacı öğrencilerin araştırma ödevi yazımı için adımlara aşina olmasını sağlamaktır. Bu ders öğrencilere akademik danışman rehberliğinde araştırma ödevini yazma deneyimi kazanmalarını amaçlar. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Anlamlı ve uygulanabilir bir araştırma konusunu biçimlendirmede karşılaşılabilecek zorluklar ve bu zorlukları aşmada kullanılabilecek yöntemlere dair farkındalık kazanırlar. Çalışmalarında metodolojik ve sistematik olma ve diğer siyaset bilimciler tarafından yapılan araştırmaları kullanırken eleştirel düşünme ihtiyacının farkında olurlar. Araştırma konularına dair literature aşinalık kazanmak Veri toplama, inceleme ve sunmada kullanılan farklı yaklaşımları tanımlama, değerlendirme ve uygulayabilme Akademik yazımın çeşitli düzenlerine dair alışkanlık ediniyorlar. |
Öğrencilerin işletme ve yönetim üzerinde konularla araştırma sunmaları beklenmektedir. Seçtiği konu üzerine literatür taramasından sonra, danışmanı haftalık görüşmelerle öğrenciyi araştırmasında her adım için rehberlik eder. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | Danışmanla ilk görüşme | Literatür tarama | |
2) | Bağımsız çalışma | Literatür tarama | |
3) | Danışmanla tanışma | Literatür tarama | |
4) | Bağımsız çalışma | Literatür tarama | |
5) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
6) | Bağımsız Çalışma | Literatür tarama | |
7) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
8) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
9) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
10) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
11) | Bağımsız Çalışma | Literatür Taramaa | |
12) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
13) | Meet with advisor to discuss drafts of data and empirical analysis sections | Çalışmanın yazımını bitirme | |
14) | Dönem ödevinin taslağını danışmanla değerlendirme | Danışmanın görüşlerini alma | |
15) | Proje Teslimi |
Ders Notları: | |
Diğer Kaynaklar: |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | % 0 | |
Laboratuar | % 0 | |
Uygulama | % 0 | |
Arazi Çalışması | % 0 | |
Derse Özgü Staj | % 0 | |
Küçük Sınavlar | % 0 | |
Ödev | % 0 | |
Sunum | % 0 | |
Projeler | 1 | % 100 |
Seminer | % 0 | |
Ara Sınavlar | % 0 | |
Ara Juri | % 0 | |
Final | % 0 | |
Rapor Teslimi | % 0 | |
Juri | % 0 | |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 100 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü | |
Ders Saati | 2 | 2 | |
Laboratuvar | |||
Uygulama | 6 | 6 | |
Derse Özgü Staj | |||
Arazi Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 14 | 120 | |
Sunum / Seminer | |||
Proje | 14 | 272 | |
Ödevler | |||
Küçük Sınavlar | |||
Ara Juri | |||
Ara Sınavlar | |||
Rapor Teslimi | |||
Juri | |||
Final | |||
Toplam İş Yükü | 400 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |