GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ (İNGİLİZCE, TEZSİZ, HAFTA SONU) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
ENI5999 | Proje | Güz | 0 | 0 | 0 | 16 |
Bu dersin açılması ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir |
Öğretim Dili: | En |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | HANDE SAĞLAM |
Dersin Amacı: | Proje dersinin amacı öğrencilerin ilgili yüksek lisans programındaki akademik deneyimlerini, final projesi olarak, bir danışmanın akademik rehberliğinde tamamlamalarıdır. Projenin tamamlanma sürecinde, danışmanlar öğrencilere ihtiyaçları olan akademik araştırma kabiliyetini ve literatür bilgisini sunacaklardır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; 1) Öğrencilerin ihtiyaçları olan akademik araştırmayı yapabilecek bilgiye sahip olacaklardır. 2) Öğrenciler araştırma yapacakları ilgili alanda literatür tarama yetisi kazanacaklardır. 3) Hazırlanan proje çalışmalarının yapılacak sunumları, öğrencilerin ileri düzeyde sunum yapabilme ve savunma yeteneklerini ileri bir seviyeye taşıyacaktır. |
Öğrencilerin işletme ve yönetim üzerinde konularla araştırma sunmaları beklenmektedir. Seçtiği konu üzerine literatür taramasından sonra, danışmanı haftalık görüşmelerle öğrenciyi araştırmasında her adım için rehberlik eder. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | |
1) | Danışmanla ilk görüşme | Literatür tarama | |
2) | Danışmanla görüşme | Literatür tarama | |
3) | Bağımsız çalışma | Literatür tarama | |
4) | Bağımsız çalışma | Literatür tarama | |
5) | Bağımsız çalışma | Literatür tarama | |
6) | Bağımsız çalışma | Literatür tarama | |
7) | Bağımsız çalışma | Literatür tarama | |
8) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
9) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
10) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
11) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
12) | Bağımsız Çalışma | Literatür Tarama | |
13) | Bağımsız Çalışma | Literatür tarama | |
14) | Proje Teslimi | Çalışmanın yazımını bitirme |
Ders Notları: | Earl Babbie, The Practice of Social Research, Wadsworth, 9th edition, 2001 |
Diğer Kaynaklar: | Related academic articles and books. / İlgili akademik makaleler ve kitaplar. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 0 | % 0 |
Laboratuar | 0 | % 0 |
Uygulama | 0 | % 0 |
Arazi Çalışması | 0 | % 0 |
Derse Özgü Staj | 0 | % 0 |
Küçük Sınavlar | 0 | % 0 |
Ödev | 0 | % 0 |
Sunum | 1 | % 50 |
Projeler | 1 | % 50 |
Seminer | 0 | % 0 |
Ara Sınavlar | 0 | % 0 |
Ara Juri | 0 | % 0 |
Final | 0 | % 0 |
Rapor Teslimi | 0 | % 0 |
Juri | 0 | % 0 |
Bütünleme | % 0 | |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü | |
Ders Saati | |||
Laboratuvar | |||
Uygulama | |||
Derse Özgü Staj | 12 | 120 | |
Arazi Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | |||
Sunum / Seminer | |||
Proje | 14 | 280 | |
Ödevler | |||
Küçük Sınavlar | |||
Ara Juri | |||
Ara Sınavlar | |||
Rapor Teslimi | |||
Juri | |||
Final | |||
Toplam İş Yükü | 400 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. | |
2) | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | |
3) | Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | |
4) | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. | |
5) | Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme | |
6) | Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme |