2. Yarıyıl |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Dili |
Ön Koşul |
Teorik |
Pratik |
Kredi |
AKTS |
TAR5142
|
Osmanlı Sosyal ve Ekonomik Tarihi |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
7 |
|
|
|
|
|
|
3 |
8 |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Dili |
Ön Koşul |
Teorik |
Pratik |
Kredi |
AKTS |
TAR5113
|
Osmanlı Türkçesi I |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5122
|
Osmanlı Şehirleşmesi ve Mimarisi (1300-1500) |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5131
|
Avrupa ve Osmanlı Karşılaştırmalı Tarihi |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5202
|
Osmanlı Türkçesi II |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5211
|
Klasik Çağ Osmanlı Tarihi |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
8 |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Dili |
Ön Koşul |
Teorik |
Pratik |
Kredi |
AKTS |
TAR5113
|
Osmanlı Türkçesi I |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5122
|
Osmanlı Şehirleşmesi ve Mimarisi (1300-1500) |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5131
|
Avrupa ve Osmanlı Karşılaştırmalı Tarihi |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5202
|
Osmanlı Türkçesi II |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5211
|
Klasik Çağ Osmanlı Tarihi |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
7 |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Dili |
Ön Koşul |
Teorik |
Pratik |
Kredi |
AKTS |
TAR5113
|
Osmanlı Türkçesi I |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5122
|
Osmanlı Şehirleşmesi ve Mimarisi (1300-1500) |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5131
|
Avrupa ve Osmanlı Karşılaştırmalı Tarihi |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5202
|
Osmanlı Türkçesi II |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
8 |
TAR5211
|
Klasik Çağ Osmanlı Tarihi |
Türkçe |
|
3 |
0 |
3 |
7 |
|
3. Yarıyıl |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Dili |
Ön Koşul |
Teorik |
Pratik |
Kredi |
AKTS |
TAR5887
|
Seminer |
Türkçe |
☑ TAR5888-1 - Yüksek Lisans Tezi |
0 |
0 |
0 |
10 |
TAR5888-1
|
Yüksek Lisans Tezi |
Türkçe |
|
0 |
0 |
0 |
20 |
4. Yarıyıl |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Dili |
Ön Koşul |
Teorik |
Pratik |
Kredi |
AKTS |
TAR5888-2
|
Yüksek Lisans Tezi |
Türkçe |
|
0 |
0 |
0 |
30 |
- TR işaretli dersler Türkçe olarak işlenmektedir.
- EN işaretli dersler İngilizce olarak işlenmektedir.
- TR-EN işaretli derslerin hem İngilizce hem de Türkçe sectionları bulunmaktadır.
|