EĞİTİM TEKNOLOJİSİ (İNGİLİZCE, DOKTORA) | |||||
Doktora | TYYÇ: 8. Düzey | QF-EHEA: 3. Düzey | EQF-LLL: 8. Düzey |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Etkisi Yok | ED (En Düşük) | D (Düşük) | O (Orta) | Y (Yüksek) | EY (En Yüksek) |
Etkisi Yok | En Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | En Yüksek |
Program Kazanımları | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Toplam | % |
Dersler | ||||||||||||||
EDT6103 EğitimTeknolojisinde Okumalar | 0 | 0.00 | ||||||||||||
EDT6103 EğitimTeknolojisinde Okumalar | ||||||||||||||
EDT6103 EğitimTeknolojisinde Okumalar | ||||||||||||||
EDT6110 Teknolojiyle Desteklenmiş Öğrenme | 0 | 0.00 | ||||||||||||
EDT6110 Teknolojiyle Desteklenmiş Öğrenme | ||||||||||||||
EDT6110 Teknolojiyle Desteklenmiş Öğrenme | ||||||||||||||
QUA6999 Doktora Yeterlilik | 0 | 0.00 | ||||||||||||
QUA6999 Doktora Yeterlilik | ||||||||||||||
QUA6999 Doktora Yeterlilik | ||||||||||||||
RCH6001 İleri Araştırma Yöntemleri | 0 | 0.00 | ||||||||||||
RCH6001 İleri Araştırma Yöntemleri | ||||||||||||||
RCH6001 İleri Araştırma Yöntemleri | ||||||||||||||
SMR6887 Seminer | 0 | 0.00 | ||||||||||||
SMR6887 Seminer | ||||||||||||||
SMR6887 Seminer | ||||||||||||||
THE6888-1 Doktora Tezi - I | 0 | 0.00 | ||||||||||||
THE6888-1 Doktora Tezi - I | ||||||||||||||
THE6888-1 Doktora Tezi - I | ||||||||||||||
THE6888-2 Doktora Tezi - II | 0 | 0.00 | ||||||||||||
THE6888-2 Doktora Tezi - II | ||||||||||||||
THE6888-2 Doktora Tezi - II | ||||||||||||||
THE6888-3 Doktora Tezi - III | 0 | 0.00 | ||||||||||||
THE6888-3 Doktora Tezi - III | ||||||||||||||
THE6888-3 Doktora Tezi - III | ||||||||||||||
THE6888-4 Doktora Tezi - IV | 0 | 0.00 | ||||||||||||
THE6888-4 Doktora Tezi - IV | ||||||||||||||
THE6888-4 Doktora Tezi - IV | ||||||||||||||
Departmental Elective (34604301-DEPEL) |