Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve ders yükümlülüklerinin açıklanması. Öğrencilerin mevcut portfolyolarının gözden geçirilmesi.
|
|
2) |
Sanatçı web siteleri ve kitapları hakkında, portfolyo teknikleri hakkında araştırma. |
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
Beğenilen portfolyolar ve güçlü yanları üzerine tartışma. Planlama gereklilikleri: materyaller, bütçe ve harcamalar.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Bir portfolyo düzenlemeye başlama. Sanatçı özgeçmişi yazımı. Eser seçimi.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Portfolyo üzerinde çalışma. Varolan parçalar üzerinde çalışma. Yeni parçalar yaratma.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Portfolyo üzerinde çalışma. Bildiri yazma ve parçaları düzenleme.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Sunum (I)
|
Sunum için hazırlık |
8) |
Portfolyo üzerinde çalışma. Web sitesi tasarlama. Kişisel kartvizit tasarlama.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Web sitesi tasarımını tamamlama. Web bloğu tasarlama.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
E-portfolyoyu bitirme. 5 dakikalık sunum (II)
|
Sunum için hazırlık |
11) |
Ön yazı yazmak. Basılı portfolyo için seçenekleri araştırma.
|
Ödevler üzerine çalışma.
|
12) |
Basılı portfolyo tasarlama. Baskı seçenekleri ve harcama araştırması.
|
Ödevler üzerine çalışma.
|
13) |
Basılı portfolyo tasarımı-II
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Portfolyoyu son haline getirme. Sonuç simülasyonu ile sunum (III).
|
Final sunumu için hazırlık |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel matematik, uygulamalı matematik teori ve uygulamalarını kavramış olmak |
|
2) |
Matematiksel ispatları anlamak ve onlara erişebilmek ve uygun ispatları inşa edebilmek ve ayrıca, problemleri tanımlayabilmek, onları analiz edebilmek ve problemlere bilimsel metotlara dayalı çözümler bulmak |
|
3) |
Matematiği disiplinler arası bir yaklaşım ile gerçek hayata uygulayabilmek ve bunların etkin potansiyelini keşfetmek |
|
4) |
Kendisini geliştirmek ve matematiğin kullanıldığı alanlarda modelleme yapabilecek seviyede gerekli bilgi birikimini elde etmek |
4 |
5) |
Teorik ve teknik bilgileri detaylı bir biçimde uzmanlara, basit ve anlaşılabilir bir biçimde uzman olmayanlara anlatabilmek |
|
6) |
Matematik alanında kullanılan bilgisayar programlarına aşina olmak ve bunlardan en az birini İleri Düzey Avrupa Bilgisayar Ehliyeti(the European Computer Driving Licence Advanced Level) seviyesinde kullanmak |
|
7) |
Görev aldığı projelerin her adımında sosyal, bilimsel ve etik değerlere uygun davranmak ve çevre katılımı kapsamında proje tanıtımı ve uygulamaları yapabilmek |
|
8) |
Evrensel anlamda bir entelektüel birikime sahip olarak tüm süreçleri etkin bir biçimde değerlendirmek ve kalite yönetimi hakkında yeterli farkında lığa sahip olmak |
4 |
9) |
Soyut düşünme yeteneğine sahip bir biçimde somut olaylar arasında ilgi kurmak, çözümleri aktarmak, deneyler tasarlamak, veri toplamak ve sonuçları bilimsel metotlarla analiz etmek ve müdahil olmak |
|
10) |
Yaşam boyu öğrenme hakkında bilinçli olarak, program boyunca edinilen bilgi, beceri ve yeteneklerini yenileyerek yaşam boyu öğrenmenin devamını sağlamak |
|
11) |
Cebir, analiz, sayılar teorisi, mantık, geometri ve topoloji gibi matematik alanlarında kazandığı bilgiyi ortaöğretim seviyesine uyarlamak ve aktarmak |
|
12) |
Yalnız veya bir ekibin elemanı olarak araştırma yapmak, bir projenin ilgili her adımında etkili olmak, karar verme süreçlerine katılmak, zamanı etkili kullanarak proje planlamak ve yürütmek |
|