Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Film baskısındaki değişkenlerin irdelenmesi.
|
|
2) |
Konu kontrastı temelinde film baskı işlemleri.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
Film baskısında kağıt tabanlı fotoğraf kartlarının özellikleri. Ödev I: Serbest konulu çekim ve baskı.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Kağıt tabanlı fotoğraf kartları ile baskı.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Değişik bölümsel baskı uygulamaları. Ödev II: Bir fotoğaftan çekilmiş ve işlemden geçmiş 5 baskı.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Safelight testi uygulaması
|
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Split baskı uygulaması I
|
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
Split baskı uygulaması II
|
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Kağıt tabanlı fotoğraf kartını kurutma ve baskılama metodları
|
Ödevler üzerine çalışma.
|
10) |
Not alma metodları, print log, ve form ısmarlama metodları
|
Ödevler üzerine çalışma. |
11) |
Baskıları ve filmleri saklama, arşiv teknikleri. Portfolyo hazırlama.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Aynı baskıda çeşitli kontrast kağıtları kullanma-I. Ödev III: Verilen bir konuda 5 baskı.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Aynı baskıda çeşitli kontrast kağıtları kullanma-II.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Dönem boyunca üretilen baskıların değerlendirmesi
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Dönem boyunca üretilen baskıların değerlendirmesi
|
Ödevler üzerine çalışma. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mezun olduktan sonra, öğrenciler araştırma yapmak, araştırma tekniklerini ve araç-gereçlerini kullanmak, sorun çözmek ve etkin bir şekilde iletişebilmek ve iş yerine bu becerilerini aktarmak özelliklerini edinmiş; |
|
2) |
...belirli anahtar meselelerde akıcı bir İngilizce ile tartışma becerisini geliştirmiş; |
|
3) |
...ileri düzeyde bir üslup bilgisi ile yazılı belgeler oluşturma becerisini geliştirmiş; |
4 |
4) |
...Amerikan ve İngiliz edebiyatı kanonundaki temel yapıtlar hakkında geniş bilgi edinmiş; |
4 |
5) |
...Amerikan ve İngiliz edebiyatlarının zor ve seçme metinlerinin ileri düzeyde analizlerini, sentezlerini yapıp eleştirme becerisini geliştirmiş; |
4 |
6) |
...çağdaş Amerikan kültürü hakkında derinlikli bir anlayış geliştirmiş; |
3 |
7) |
...farklı edebi metinler ve belgeler arasındaki ilişkileri ve önemli bağlantıları kurma ve disiplinler arası bir tavır geliştirme becerisini edinmiş; |
3 |
8) |
...bireysel olarak ya da takım halinde projeler geliştirmeyi öğrenmiş; |
3 |
9) |
...bilgi ve birikimlerini hayata uygulamayı ve disiplinler arası konularda çözüm üretmek ve araştırmaları sonuca ulaştırma konularında da beceriler edinmiş olacaklardır. |
4 |