Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kişisel sunumlarda dijital medya kullanımı. |
|
2) |
Yaratıcı portfolyo örnekleri.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
Kişisel portfolyo hazırlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Portfolyonun amaçları, hedef kitle seçimi |
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Kişisel web sayfası, nasıl hazırlanır ve nasıl sürdürülür |
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Portfolyo hazırlanmasında sosyal medya kullanımı. Ödev 1 |
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Fotoğraf portfolyosu online sayfaları
|
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
HTML’e giriş
Ödev 2 |
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Using blogs for online presentation |
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
Blog kişiselleştirmelerine giriş
|
Ödevler üzerine çalışma. |
11) |
Farklı softwareler kullanarak CD ve dağıtıma yönelik portfolio hazırlamak |
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Fotoğrafçılar için sosyal medya kullanım örnekleri |
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Kişisel portfolio oluşturmak |
Final projesi üzerine çalışma. |
14) |
Değerlendirme, son ödev, işlerin sunulması
|
Final Ödevi |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuğun fiziksel, bilişsel, sosyal-duygusal gelişim alanlarını kapsayan, kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
4 |
2) |
Mesleki uygulamalarda etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
5 |
3) |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenme ilkesini benimsemek. |
5 |
4) |
Çocuk gelişim evrelerini bilmek ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun model/kuramları kullanabilmek. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlamak, uygulamak ve değerlendirmek. |
5 |
6) |
Çocuk ve ailelere yönelik rehberlik/danışmanlık çalışmalarında etkin iletişim yöntemlerini kullanabilmek. |
3 |
7) |
Çocuğun gelişim evrelerini dikkate alarak, çocuk ve aile sorunlarına duyarlı olmak, kişilik kazandırıcı ve hayata hazırlayıcı eğitim ve öğretim yöntemlerini uygulamak. |
5 |
8) |
Çocuğun gelişim evrelerine uygun olarak eğitim ve iletişim materyalleri kullanmak, eğitim ortamı düzenlemek. |
5 |
9) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında interdisipliner bir yaklaşımla sorumluluk almak, bilişim teknolojilerini kullanmak, proje ve etkinliklerde bulunmak. |
5 |
10) |
Çocuk sağlığı gelişimine özgü araştırma alanlarında bilgi teknolojilerini kullanmak. |
5 |
11) |
En az bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak, çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşları ve topluma örnek olmak. |
5 |