Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kişisel sunumlarda dijital medya kullanımı. |
|
2) |
Yaratıcı portfolyo örnekleri.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
Kişisel portfolyo hazırlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Portfolyonun amaçları, hedef kitle seçimi |
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Kişisel web sayfası, nasıl hazırlanır ve nasıl sürdürülür |
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Portfolyo hazırlanmasında sosyal medya kullanımı. Ödev 1 |
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Fotoğraf portfolyosu online sayfaları
|
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
HTML’e giriş
Ödev 2 |
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Using blogs for online presentation |
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
Blog kişiselleştirmelerine giriş
|
Ödevler üzerine çalışma. |
11) |
Farklı softwareler kullanarak CD ve dağıtıma yönelik portfolio hazırlamak |
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Fotoğrafçılar için sosyal medya kullanım örnekleri |
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Kişisel portfolio oluşturmak |
Final projesi üzerine çalışma. |
14) |
Değerlendirme, son ödev, işlerin sunulması
|
Final Ödevi |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mezun olduktan sonra, öğrenciler araştırma yapmak, araştırma tekniklerini ve araç-gereçlerini kullanmak, sorun çözmek ve etkin bir şekilde iletişebilmek ve iş yerine bu becerilerini aktarmak özelliklerini edinmiş; |
|
2) |
...belirli anahtar meselelerde akıcı bir İngilizce ile tartışma becerisini geliştirmiş; |
|
3) |
...ileri düzeyde bir üslup bilgisi ile yazılı belgeler oluşturma becerisini geliştirmiş; |
4 |
4) |
...Amerikan ve İngiliz edebiyatı kanonundaki temel yapıtlar hakkında geniş bilgi edinmiş; |
4 |
5) |
...Amerikan ve İngiliz edebiyatlarının zor ve seçme metinlerinin ileri düzeyde analizlerini, sentezlerini yapıp eleştirme becerisini geliştirmiş; |
4 |
6) |
...çağdaş Amerikan kültürü hakkında derinlikli bir anlayış geliştirmiş; |
3 |
7) |
...farklı edebi metinler ve belgeler arasındaki ilişkileri ve önemli bağlantıları kurma ve disiplinler arası bir tavır geliştirme becerisini edinmiş; |
3 |
8) |
...bireysel olarak ya da takım halinde projeler geliştirmeyi öğrenmiş; |
3 |
9) |
...bilgi ve birikimlerini hayata uygulamayı ve disiplinler arası konularda çözüm üretmek ve araştırmaları sonuca ulaştırma konularında da beceriler edinmiş olacaklardır. |
4 |