Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Pazarlama ve Halkla İlişkilerin Yeni Kuralları |
Ders kitabının 15-24 sayfaları okunmalıdır. |
2) |
Tüketicilere Doğrudan Ulaşmak |
Ders kitabının 25-35 sayfalarını okumak. |
3) |
Sosyal Medya ve Hedef Kitle |
Ders kitabının 37-54 sayfalarını okumak |
4) |
Bloglar:
Bloglar, Blog Yayıncılığı ve Blog Takipçileri |
Ders kitabının 57-74 sayfalarını okumak. |
5) |
Ses ve Görüntü Etkisi |
Ders kitabının 75-85 sayfalarını okumak |
6) |
Yeni Yayıncılığın Yeni Kuralları |
Ders kitabının 87-93 sayfalarını okumak. |
7) |
Vize Sınavı ve ardından
Viral İçerik |
İlk 6 haftanın vize konularına çalışmak,
ders kitabının 95-106 sayfalarını okumak. |
8) |
Zengin İçerikli İnternet Siteleri |
Ders kitabının 111-118 sayfalarını okumak. |
9) |
Sosyal Medyada Nasıl İçerik Üretilir? |
Ders kitabının 179-184 sayfaları okunmalı. |
10) |
İnternet İçeriğinin Satın Alma Sürecine Etkisi |
Ders kitabının 187-196 sayflarını okumak. |
11) |
İnternet İçerikleri ile İlgili Grup Sunumları /
Mobil Pazarlama |
Grup oluşturup geçen haftaki konuyla ilgili sunum hazırlamak ve ders kitabının 203-210 sayfalarını okumak. |
12) |
Sosyal Ağ Siteleri ve Pazarlama |
|
13) |
İnternet Medya Odaları |
|
14) |
Arama Motoru Pazarlaması |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|