Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dijital pazarlamaya giriş. Klasik ve dijital tasarım arasındaki farklar |
|
2) |
Pazarlamanın yeni kuralları ve dijital tasarım dünyasında iletişim. |
|
3) |
Değişen sosyal hayat; yeni dijital hayat stili ve sosyal medya. Sosyal medya uygulamaları ve kullanılabilirlik için görsel tasarım. |
|
4) |
Dijital medya stratejisi ve dijital medya ürünleri.
1. Ödev için teslim zamanı. |
|
5) |
Arama motoru pazarlaması ve yazılı reklamcılık. (Klasik anlamda online reklamcılık).
Dijital tasarımda tipografi ve kinetik tipografi. |
|
6) |
Yeni nesil online reklamcılık. |
|
7) |
Bilgisayardan bilgisayara reklamcılık ve mobil reklamcılık.
2. Ödev için teslim zamanı. |
|
8) |
Bilgisayardan bilgisayara reklamcılık ve mobil reklamcılık. |
|
9) |
Reklam içerikli oyunlar ve mikrositeler. |
|
10) |
3. ödev değerlendirmeleri ve genel tekrar. |
|
11) |
Dijital pazarlama iletişimi kavramı.
Reklam içerikli oyunlar ve mikrositeler. |
|
12) |
Dijital pazarlama iletişimi kavramı:
Yakın gelecekte neler var: InternetTV vb. |
|
13) |
Örnek çalışma: Klasik reklamcılık ve dijital reklamcılık |
|
14) |
Örnek çalışma: Klasik reklamcılık ve dijital reklamcılık.
4. ödev için teslam zamanı. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
2 |
2) |
Finansal sorunlara yönelik analitik yaklaşımlar geliştirme ve problem çözme kabiliyetine sahip olmak |
1 |
3) |
Teorik yaklaşımları ve karşı argumanları tüm detayları ile kavramak |
2 |
4) |
Finans alanında lisans üstü eğitime başlayacak yeterliliğe ve yaşam boyu öğrenme farkındalığına sahip olmak |
2 |
5) |
Finansın teorik ilkelerini iş yaşamının gerçekliklerine uygulayabilmek |
1 |
6) |
Uluslararası finansal piyasaların gereksinimlerinin anlayarak yönetimsel sorunlara yönelik çözüm geliştirmek |
2 |
7) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünceler geliştirebilmek |
3 |
8) |
Küreselleşmenin iş ve toplum hayatının üzerindeki etkilerini bilerek hem yerel hem uluslararası boyutta karar alabilmek |
2 |
9) |
Dijital çağın yetkinliklerine sahip olmak, gerekli finansal uygulamaları kullanabilmek |
2 |
10) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
1 |
11) |
İş etiğinin önemini kavramak, akademik dünya ve iş hayatındaki faaliyetlerinin hukuksal ve etik sonuçlarını bilerek karar almak |
2 |
12) |
İş yaşamı ve akademik hayatta objektif olarak eleştiri geliştirmek ve özeleştiri yapacak perspektife sahip olmak |
2 |