Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dijital pazarlamaya giriş. Klasik ve dijital tasarım arasındaki farklar |
|
2) |
Pazarlamanın yeni kuralları ve dijital tasarım dünyasında iletişim. |
|
3) |
Değişen sosyal hayat; yeni dijital hayat stili ve sosyal medya. Sosyal medya uygulamaları ve kullanılabilirlik için görsel tasarım. |
|
4) |
Dijital medya stratejisi ve dijital medya ürünleri.
1. Ödev için teslim zamanı. |
|
5) |
Arama motoru pazarlaması ve yazılı reklamcılık. (Klasik anlamda online reklamcılık).
Dijital tasarımda tipografi ve kinetik tipografi. |
|
6) |
Yeni nesil online reklamcılık. |
|
7) |
Bilgisayardan bilgisayara reklamcılık ve mobil reklamcılık.
2. Ödev için teslim zamanı. |
|
8) |
Bilgisayardan bilgisayara reklamcılık ve mobil reklamcılık. |
|
9) |
Reklam içerikli oyunlar ve mikrositeler. |
|
10) |
3. ödev değerlendirmeleri ve genel tekrar. |
|
11) |
Dijital pazarlama iletişimi kavramı.
Reklam içerikli oyunlar ve mikrositeler. |
|
12) |
Dijital pazarlama iletişimi kavramı:
Yakın gelecekte neler var: InternetTV vb. |
|
13) |
Örnek çalışma: Klasik reklamcılık ve dijital reklamcılık |
|
14) |
Örnek çalışma: Klasik reklamcılık ve dijital reklamcılık.
4. ödev için teslam zamanı. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bir dünya vatandaşı olarak, küresel ekonomik, siyasi, toplumsal ve ekolojik gelişmelerin ve eğilimlerin farkındadır. |
|
2) |
Küresel ve yerel dinamiklerin gerektirdiği teknolojik ilerlemeyi yakınen takip edecek ve öğrenmeyi sürdürebilecek donanıma sahiptir. |
|
3) |
Temel iktisadi ilkeleri ve analiz yöntemlerini özümser ve günlük olayları değerlendirirken kullanır. |
|
4) |
Ekonomi ile ilgili problemleri tanımlarken, bunları analiz ederken ve bulduğu sonuçları ilgili paydaşlarla paylaşırken nicel ve istatistiksel araçları kullanır. |
|
5) |
Ekonomik birimlerin var olan kısıtlar ve teşvikler altında karar alma aşamalarını anlar, bu kararların etkileşimlerini ve olası gelecek etkilerini inceler. |
|
6) |
Dijital teknolojilerin kullanıldığı yeni iş yapma biçimlerini ve yeni piyasa yapılarını kavrar. |
|
7) |
İktisadi ve toplumsal problemleri eleştirel bir yaklaşımla ele alır ve analitik çözümler geliştirir. |
|
8) |
Analitik çözüm üretmek ve nicel araştırma yöntemlerini kullanmak için gerekli matematiksel donanıma sahiptir. |
|
9) |
Katkıda bulunduğu çalışmalarda bireysel ve toplumsal refahı birlikte ve etik bir bakış açısıyla gözetir. |
|
10) |
Ekonomik problemleri disiplinler arası bir yaklaşımla ele alır ve farklı disiplinlerden yararlanarak çözüm arar. |
|
11) |
Bir takımın parçası olarak katkıda bulunduğu çalışmalarda özgün ve yenilikçi fikirler üretir. |
|