Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş Ders Programı
Beklentiler |
|
2) |
Teknik Analize Karşı Temel Analiz
|
|
3) |
Teknik Piyasa Analizine Giriş.
Teknik Analiz Nedir? İşe Yarıyor mu?
Dow Teorisi, Teknik Analize İtirazlar ve Etkinlik Hipotezi.
|
|
4) |
Trend nedir?
Destek ve Direnç Çizgileri
|
|
5) |
Başlıca Desenler: Çift Üstler, Çift Altlar, Baş ve Omuzlar, Üçgenler, Bayraklar, vb.
|
|
6) |
Başlıca Desenler: Çift Üstler, Çift Altlar, Baş ve Omuzlar, Üçgenler, Bayraklar, vb.
|
|
7) |
Grafikler: Çubuk, Çizgi, Nokta ve Şekil, Şamdanlar |
|
7) |
Momentum, P(ROC)
|
|
8) |
Fibonnacci Analizi
Boşluklar
|
|
9) |
Vize Sınavı
|
|
10) |
Hareketli Ortalamalar Kavramı,
Hareketli Ortalama Oluşturma
Sinyal,
Hareketli Ortalamaların Farklı Türleri
|
|
11) |
Göstergeler ve Osilatörler: RSI, MACD, Stokastik ROC, Momentum |
|
12) |
Göstergeler ve Osilatörler: Trix, Yönlü Hareketli Gösterge
|
|
13) |
Diverjans ve Diverjans Ticareti
|
|
14) |
Gözden Geçirme ve Soru-Cevap Oturumu |
|
Ders Notları / Kitaplar: |
Martin J. Pring. "Technical Analysis Explained. The Successful Investor's Guide to Spotting Investment Trends and Turning Points", McGraw- Hill, 2014.
Hakkı Öztürk "How Rewarding Is Divergence Trading In Technical Analysis? Emprical Tests For Stock Exchanges, Commodities and Currency Pairs", LAP, Germany, 2017. (with M. Fatih Güneş)
|
Diğer Kaynaklar: |
Martin J. Pring. "Technical Analysis Explained. The Successful Investor's Guide to Spotting Investment Trends and Turning Points", McGraw- Hill, 2014.
Hakkı Öztürk "How Rewarding Is Divergence Trading In Technical Analysis? Emprical Tests For Stock Exchanges, Commodities and Currency Pairs", LAP, Germany, 2017. (with M. Fatih Güneş)
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
3 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
4 |