Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş; yerel yönetimlerde iletişim |
|
2) |
yerel yönetim ve kurumsal iletişim (İBB ve iştirakleri arasında kurumsal iletişim) |
|
3) |
sosyal pazarlama(İBB ve STK’larla yürütülen sosyal kampanyalar) |
|
4) |
Sosyal Belediyecilik |
|
5) |
Marka şehir nedir, uluslararası organizasyonların şehre katkıları |
Çeşitli makaleler, IBB faaliyet raporları |
6) |
sporun kente kazandırdığı değer |
|
7) |
turizm ve kongre turizminin kente kattığı değer |
IBB faaliyet raporları, tanıtım kataloğu |
8) |
şehirdeki etkinliklerin yeniden konumlandırılması |
|
9) |
kültürel ve sanatsal etkinliklerin kente kattığı değer |
IBB 8.yıl kataloğu |
10) |
eğitim ve kent hayatına kattığı değer |
|
11) |
gençliğe yönelik etknlikler ve kente kattığı değer |
|
12) |
toplu ulaşımın kent yaşamındaki önemi ve kente kattığı değer |
IBB ulaşım raporları |
13) |
kent yaşamı ve çevre |
|
14) |
kent yaşamı ve teknoloji, sosyal medya kullanımı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuğun fiziksel, bilişsel, sosyal-duygusal gelişim alanlarını kapsayan, kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
5 |
2) |
Mesleki uygulamalarda etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
5 |
3) |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenme ilkesini benimsemek. |
5 |
4) |
Çocuk gelişim evrelerini bilmek ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun model/kuramları kullanabilmek. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlamak, uygulamak ve değerlendirmek. |
5 |
6) |
Çocuk ve ailelere yönelik rehberlik/danışmanlık çalışmalarında etkin iletişim yöntemlerini kullanabilmek. |
5 |
7) |
Çocuğun gelişim evrelerini dikkate alarak, çocuk ve aile sorunlarına duyarlı olmak, kişilik kazandırıcı ve hayata hazırlayıcı eğitim ve öğretim yöntemlerini uygulamak. |
5 |
8) |
Çocuğun gelişim evrelerine uygun olarak eğitim ve iletişim materyalleri kullanmak, eğitim ortamı düzenlemek. |
5 |
9) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında interdisipliner bir yaklaşımla sorumluluk almak, bilişim teknolojilerini kullanmak, proje ve etkinliklerde bulunmak. |
5 |
10) |
Çocuk sağlığı gelişimine özgü araştırma alanlarında bilgi teknolojilerini kullanmak. |
4 |
11) |
En az bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak, çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşları ve topluma örnek olmak. |
5 |